Nowe, bardziej efektywne elektroniki gwarantują znaczną poprawę wydajności. Jednocześnie NEO pozwala na integrację anten RF z innymi elementami systemów zabezpieczających, tworząc jednolite środowisko ochrony towarów w obiektach handlowych. NEO to także anteny w estetycznych i nowoczesnych obudowach.
Zwiększona wydajność i prawdziwa komunikacja
NEO poszerza możliwości radiowych systemów antykradzieżowych, zwiększając skuteczny zasięg wykrywania zagrożeń nawet o 35%, dzięki czemu możliwe jest zwiększenie dystansu pomiędzy antenami nawet do 2,8 m. Unikatowa elektronika poprawia możliwości detekcji, co oznacza, że NEO, pomimo szerszych rozstawów, doskonale wykrywa znacznie mniejsze etykiety (włączając te przeznaczone dla produktów kosmetycznych).
System NEO, jako pierwsze rozwiązanie dla handlu detalicznego, umożliwia komunikację z wykorzystaniem bezprzewodowej sieci Bluetooth. Dzięki temu możliwe jest wyeliminowanie skomplikowanego procesu instalacji kabli pod sklepową podłogą. Checkpoint dostarcza także analizę działania systemu w czasie rzeczywistym, możliwość synchronizacji danych związanych z alarmami z chmurą oraz wsparcie klienta online.
Poprawiony design
Wraz z miniaturyzacją i zwiększeniem wydajności elektronicznych komponentów, design anteny stał się bardziej minimalistyczny. Jako pierwsze system NEO otrzymają anteny NP10 i NP20 – nowa generacja, zastępująca niezwykle popularne modele P10 i P20. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych materiałów bramki zyskają mniej inwazyjny, lżejszy i bardziej nowoczesny wygląd. Co ważne, anteny zostały zaprojektowane z myślą o RFID, dlatego sieci handlowe bez problemu będą mogły rozbudować swoje systemy o nowe funkcjonalności.
– Zaprojektowaliśmy pionierskie anteny antykradzieżowe i cieszymy się, że możemy wprowadzić tę technologię w nową erę. Wyzwania, przed którymi dziś stoi handel detaliczny są diametralnie różne od tych, którym musieliśmy sprostać jeszcze dekadę temu. Sieci handlowe mocno inwestują w analitykę danych, a system NEO jest kluczowy dla włączenia anten antykradzieżowych do połączonego, sklepowego ekosystemu – mówi Michał Wesołowski z Checkpoint Systems.