Blue Media i Pollen Street ogłaszają strategiczną inwestycję rozwojową. Wiodący dostawca płatności online w Polsce, ma przyjemność poinformować o nawiązaniu partnerstwa z Pollen Street Capital, londyńskim inwestorem działającym w sektorze usług finansowych i biznesowych. W ramach współpracy, Pollen Street dokona strategicznej inwestycji w rozwój Blue Media. Przyspieszy to realizację jej planów ekspansji w sektorze płatności w Europie.
Blue Media jest pionierem na rynku płatności w Polsce. Za pośrednictwem marek Blue Media i Autopay oferuje szereg usług związanych z płatnościami zarówno dla firm i jak i konsumentów. W tym roku firma spodziewa się przetworzyć płatności o wartości ponad 6 mld euro. Obsługuje ponad 13 tys. aktywnych sprzedawców ecommerce i szybko zbliża się do 1 mln użytkowników aplikacji Autopay. Firma, chcąc przyspieszyć swój dynamiczny wzrost w ecommerce i płatnościach mobilnych, wykorzysta kapitał Pollen Street. Ponadto jego branżowe know-how, aby stworzyć wiodącą na rynku europejskim firmę zajmującą się płatnościami online.
Założyciele spółki – Andrzej Anton i Konrad Kucharski – komentują:
–Cieszymy się ze współpracy z Pollen Street, który jest wysoko cenionym inwestorem z imponująca historią wspierania swoich spółek portfelowych w osiąganiu szybkiego wzrostu. Dzięki wspólnej bliskiej pracy przekonaliśmy się, że mamy wspólną wizję tego, w jaki sposób możemy wykorzystać ogromne możliwości. Przede wszystkim w obszarze płatności online w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i poza nim. Mamy nadzieję wspólnie zrealizować nasze ambitne plany.
Lindsey McMurray, Partner Zarządzający Pollen Street zauważa:
– Byliśmy pod wrażeniem tego, co Andrzej i Konrad zdołali osiągnąć od momentu powstania firmy, a także ich śmiałych planów na przyszłość. Ponadto wraz ze swoim zespołem stworzyli nastawioną na wspieranie przedsiębiorczości, innowacyjną firmę, o fantastycznej kulturze. Ponadto podzielamy ich entuzjazm dotyczący perspektyw realizacji szerokiego wachlarza możliwości stojących przed grupą.
Transakcja powinna zostać sfinalizowana w pierwszej połowie 2022 roku. Przy założeniu, że zostaną uzyskane odpowiednie zgody od regulatorów oraz spełnione zostaną warunki stawiane przy tego typu transakcjach.
Źródło: Blue Media