Ruszyły zgłoszenia do kolejnej edycji konkursu Golden Arrow 2022! Do 9 maja 2022 r. twórcy, firmy oraz agencje i domy mediowe mogą przesyłać prace na ogólnopolski konkurs #GoldenArrow2022. Głównym celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji wybiera te projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży.

O konkursie Golden Arrow 2022

Golden Arrow to ogólnopolski konkurs dla twórców, firm oraz podmiotów, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji. Najważniejszą nowością jest wprowadzenie kategorii Wyzwań Marketera, która nie koncentruje się na poszczególnych narzędziach marketingowych, ale przedsięwzięciach takich jak launch czy relaunch marki, lub repozycjonowanie. W ramach nowych kategorii zauważyliśmy także projekty niskobudżetowe i szyte na miarę. Każdy marketer i agencja znajdzie dla siebie odpowiednią kategorię.

Ruszyły zgłoszenia do kolejnej edycji konkursu Golden Arrow 2022! - czarno -złota tablica z białymi napisami - zaproszenie do konkursu.
Ruszyły zgłoszenia do kolejnej edycji konkursu Golden Arrow 2022!

– Golden Arrow  to wyjątkowy konkurs, bo nagradzamy w nim efektywność projektów i jednocześnie promujemy najlepsze praktyki wykorzystania poszczególnych narzędzi marketingowych.  A tych marketerzy, zwłaszcza w świecie cyfrowym, mają do dyspozycji  coraz więcej. Dlatego jury prezentuje bardzo różne dziedziny marketingowe i specjalności. Daje to nam to gwarancję, że żadna dobra praca nie zostanie niezauważona – mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu „Media Marketing Polska”.

Kto oceni najbardziej niezależne kreacje w Polsce?

Jak co roku, prace oceni jury złożone z najlepszych polskich marketerów oraz przedstawicieli topowych agencji i domów mediowych.

Pełny skład jury znajduje się na stronie: https://goldenarrow.pl/2022-jury/

Przeczytaj także: Odnawialne źródła energii człowieka. Jak ekologicznie gospodarować swoim wewnętrznym paliwem?

Odnawialne źródła energii człowieka. Jak ekologicznie gospodarować swoim wewnętrznym paliwem? Menedżerowie posługujący się na co dzień swoimi matrycami HOPERS® łatwiej osiągają i utrzymują stany wewnętrznej mocy. Sprawnie zarządzają swoimi emocjami i uczuciami. To przekłada się na przyjmowanie przez nich postawy entuzjazmu, zaangażowania i dynamizmu w znajdowaniu alternatywnych rozwiązań. Ponadto podejmowaniu trafnych decyzji, koordynowaniu pracy zespołu, budowaniu efektywnej komunikacji, inspirowaniu podwładnych i kompleksowym rozwiązywaniu problemów. Jak osiągnąć taki stan?