Odpowiedzialne marki wybierają zieloną energię. Kampania Respect Energy przybliża filozofię świadomych brandów. Spółka Respect Energy S.A. – jedyna firma na polskim rynku z całkowicie ekologicznym miksem energetycznym – rusza z kampanią typu testimonials. Ma ona za zadanie przybliżyć stosunek klientów marki do środowiska i problemu śladu węglowego.
Kampania skupia się na podstawowych wartościach całej społeczności Respect Energy. Przede wszystkim na odpowiedzialności, świadomej konsumpcji oraz tytułowego szacunku zarówno do społeczeństwa, jak i środowiska naturalnego. Dzięki historiom klientów szerzej komunikuje tak istotne we współczesnym świecie obszary spoglądania na rynek i wyzwania klimatyczne.
Na kanale YouTube oraz stronie internetowej Respect Energy pojawił się już pierwszy z trzech filmów, który w pełnej wersji ma blisko 45 sekund. Kolejne warianty (skrócone do 30 lub 15 sekund) zostaną opublikowane na social mediach spółki, a także w formie reklam. Projekt ma potrwać 3 miesiące.
W materiale wystąpił Jarosław Frączek – Dyrektor Departamentu Nieruchomości i Administracji BNP Paribas Bank Polska, jednego z odbiorców zielonej energii od Respect Energy. W grupie około 12 tys. klientów spółki są zarówno małe, średnie, jak i duże przedsiębiorstwa. Jednymi z nich są: Stadion Wrocław oraz od 1 stycznia 2022 roku – T-Mobile Polska.
Transparentna komunikacja w branży energetycznej to klucz do przybliżenia społeczeństwu faktycznego wkładu sektora w walkę z widmem katastrofy klimatycznej. Testimoniale klientów są istotnym głosem w dyskusji o przyszłości całej planety. Odbije się on głośnym echem w świadomości zarówno konsumentów, jak i przedsiębiorców
Link do filmu: https://www.youtube.com/watch?v=xBJXZd6iY6Y
Źródło: Respect Energy S.A.
Przeczytaj także: TOP 10 – ranking najlepiej zarabiających freelancerów w 2021
TOP 10 – ranking najlepiej zarabiających freelancerów w 2021. Zarobki freelancerów w Polsce rosną od lat. Z takim samym zjawiskiem mamy do czynienia także w bieżącym roku. I wcale nie trzeba być programistą lub specjalistą od IT, żeby bardzo dobrze zarabiać jako wolny strzelec. Analitycy digital data, e-commerce i sprzedaży mają wysokie stawki. Również specjaliści w obszarze marketingu i zarządzania projektami nie mogą narzekać. Kto i ile zarabia pracując jako freelancer?