Software Mind, spółka z notowanej na NewConnect Grupy Wind Mobile, podpisała umowę o strategicznym partnerstwie z amerykańskim NAMU Systems. Kontrakt wpisuje się w konsekwentnie realizowaną przez Grupę strategię rozwoju sprzedaży produktów własnych, w szczególności poprzez ich komercjalizację na rynkach zagranicznych.
Zgodnie z umową, LiveBank – najbardziej rozwinięta w skali globalnej platforma wirtualnej obsługi klientów banków – będzie stanowić jeden z filarów rozwiązań mobilnych oferowanych przez NAMU Systems globalnym bankom detalicznym. NAMU dostarcza bankom i innym podmiotom finansowym, w tym emitentom kart płatniczych, systemy informatyczne oferowane pod własną marką. Produkt w obecnej formie składa się z platformy (serwer/chmura) oraz aplikacji na telefony komórkowe. Podczas korzystania z aplikacji NAMU, klienci banków i użytkownicy kart płatniczych mogą zarządzać swoimi kontami w prosty i przyjazny sposób, zgodny z najnowszymi standardami znanymi z mediów społecznościowych i przeglądarek internetowych. Dzięki platformie LiveBank mają także możliwość bezpośredniej konsultacji wideo z doradcą banku.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy z NAMU Systems. Mimo relatywnie krótkiej obecności na rynku, firma stworzyła bardzo nowoczesny produkt, który co dla nas najistotniejsze, odnosi sukcesy i wzbudza duże zainteresowanie branży bankowej na świecie. Natomiast nasz LiveBank to obsługa klienta przyszłości, która idealnie wkomponowuje się w strategię NAMU. Jestem przekonany, że kompatybilność obu aplikacji będzie przynosiła maksymalną satysfakcję użytkownikom.” – powiedział Rafał Styczeń, Prezes Zarządu Wind Mobile.
Jednym z pierwszych wspólnych projektów LiveBanku i NAMU Systems będzie prezentacja wersji demo produktu NAMU podczas tegorocznej edycji renomowanego konkursu Citi Mobile Challenge, organizowanego przez Citibank. NAMU jest jego finalistą. Prezentacja NAMU w ramach Citi Mobile Challenge EMEA odbędzie się 28 kwietnia w Warszawie.