Rozwój branży HoReCa pozwala na optymistyczne prognozy biznesowe, których owocami są kolejne inwestycje gastronomiczne i hotelarskie. Ich utrzymanie na rynku to czasem kwestia szczęścia, ale rozsądniej postawić na wiedzę i doświadczenie. W odpowiedzi na te potrzeby i bieżące wyzwania sektora Grupa Kapitałowa Loyd uruchamia projekt Loyd Horeca Services. Do zadań podmiotu należy wsparcie polskich i zagranicznych przedsiębiorców operujących w hotelarstwie i gastronomii.
-„Przedsiębiorcy startujący w branży HoReCa często zakładają zbyt optymistyczny biznesplan, który w zderzeniu z rzeczywistością rynkową nie ma racji bytu. Jeżeli jednak odpowiednio wybierzemy operatora naszej inwestycji, zarówno hotelowej jak i restauracyjnej, możemy być spokojni o podniesienie jej rentowności. Wystarczy dobry partner, który zna potrzeby i struktury lokalnego rynku, który ma know-how a jego model biznesowy oparty jest o zasady zrównoważonego rozwoju i dostosowany jest do wymagań rynku gastronomicznego. Widząc potrzebę takiego wsparcia w branży HoReCa, podjęliśmy decyzję o uruchomieniu projektu Loyd Horeca Services” – komentuje Bartosz Kaczmarczyk, prezes Grupy Kapitałowej Loyd.
Na stabilną pozycję w branży HoReCa wpływa wiele czynników – przede wszystkim odpowiednie zarządzanie, uporządkowane kwestie administracyjne, przejrzysta księgowość, zaufana kadra, ale również wszystko to, co przekłada się na przewagę konkurencyjną i atrakcyjność hotelu czy restauracji. Kompletem tych usług chce przekonać do siebie Loyd Horeca Services.
-„Działając w strukturze Grupy Kapitałowej Loyd możemy zaproponować przedsiębiorcom komplementarne usługi, które obejmują zarządzanie obiektami gastronomicznymi oraz hotelami przez doświadczonych menedżerów. Umożliwiamy również zbudowanie profesjonalnej i zaufanej kadry, obsługę księgowości. Wprowadzamy do inwestycji ludzi, którzy zadbają o każdy detal wystroju, organizacji eventów oraz promocji obiektu. Nie każdy biznes w HoReCa jest z góry skazany na sukces. Wierzymy jednak, że przy odpowiednim kierowaniu inwestycją oraz dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanego personelu taki sukces, okupiony często ciężką praca, jest na wyciągniecie ręki” – komentuje Patryk Komisarczyk, dyrektor zarządzający Loyd Horeca Services.
Zarządzanie gościnnością, czyli „hospitality management” to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów branży HoReCa. Skupia się na wspomaganiu inwestorów w prowadzeniu restauracji, hoteli, planowaniu i organizacji wydarzeń, spotkań czy innych aktywności związanych z organizacją czasu i pobytu gości w danym miejscu. –„Do branży hospitality nie powinno podchodzić się tylko jak do ekonomicznego biznesu. Dzięki naszemu podejściu pro gościnności osiągamy lepsze wyniki ekonomiczne, jednocześnie utrzymując wysoką jakość usług” – dodaje Patryk Komisarczyk.