Cinkciarz.pl podpisał kolejny, wieloletni kontrakt sponsorski. Lider branży fintech związany z wymianą walut i aktualny sponsor Chicago Bulls będzie wspierał Polską Ligę Koszykówki.

Zgodnie z podpisaną właśnie umową, Cinkciarz.pl został „Sponsorem Oficjalnym Tauron Basket Ligi” oraz może posługiwać się oznaczeniem „Official Foreign Currency Exchange Partner”.

– W ub. r. szerokim echem w mediach odbiła się podpisana przez nas umowa z Chicago Bulls. Od kilku lat jesteśmy partnerem Stelmet BC Zielona Góra. Teraz zdecydowaliśmy się na szeroką współpracę z krajową ligą koszykówki. Uważamy, że umowa z PLK idealnie wpisuje się w realizowaną przez nas strategię sponsoringową – komentuje Piotr Kiciński, wiceprezes Cinkciarz.pl.

PLK jest organizatorem rozgrywek koszykarskiej ekstraklasy. – Dla Polskiej Ligi Koszykówki podpisanie umowy z liderem branży fintech związanym z wymianą walut firmą Cinkciarz.pl to wydarzenie historyczne. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że instytucja, która współpracuje z zespołem NBA Chicago Bulls, jak i Reprezentacją Polski w piłce nożnej, zdecydowała się na rozpoczęcie współpracy z Tauron Basket Ligą. Jesteśmy przekonani, że nasza umowa przyniesie korzyści obu stronom. Wspólnymi, kreatywnymi działaniami będziemy angażować kibiców i promować koszykówkę – mówi Marcin Widomski, Prezes Polskiej Ligi Koszykówki.

Firma uzyskała prawa do ekspozycji marki oraz do organizacji akcji promocyjnych podczas wszystkich meczów organizowanych przez PLK w 17 halach w Polsce. Spółka będzie z nich korzystać także podczas turnieju finałowego Pucharu Polski oraz meczów o Superpuchar Polski.

Marka Cinkciarz.pl będzie widoczna na bandach diodowych i dynamicznych oraz na parkietach hal wszystkich drużyn biorących udział w rozgrywkach. Brand zostanie wyeksponowany w materiałach promocyjnych i marketingowych PLK oraz na jej oficjalnej stronie i w aplikacji mobilnej.

Spółka zamierza podjąć szereg działań angażujących kibiców. – Nasza obecność będzie szczególnie widoczna podczas Pucharu Polski w Dąbrowie Górniczej. Przygotowaliśmy wiele atrakcji dla fanów koszykówki. W trakcie rozpoczynającego się 18 lutego, czterodniowego turnieju, będą mogli wziąć udział licznych w konkursach i quizach.

Do wygrania będą m.in. bilety na wydarzenia sportowe oraz firmowe gadżety. Spółka przygotowuje się również do inauguracji działań w obszarze CSR. Wszystkie podejmowane przez nas akcje będziemy mocno promować w mediach społecznościowych – zapowiada Kamil Sahaj, dyrektor marketingu Cinkciarz.pl.

Obie strony umowy zdecydowały nie ujawniać warunków finansowych oraz długości kontraktu.

 

Cinkciarz.pl