• W 2017 roku FlixBus odnotował 40 milionów przewiezionych pasażerów, w tym 2,5 miliona w okresie świątecznym, tym samym z końcem roku osiągając rentowność na poziomie globalnym.
  • Dzięki rozszerzeniu współpracy strategicznej z firmą PolskiBus.com w grudniu 2017 roku, FlixBus zaoferuje najatrakcyjniejszą ofertę na rynku dla polskich pasażerów.
  • W kwietniu 2018 roku firma ogłosi nową, letnią siatkę połączeń, zawierającą zarówno linie krajowe, jak i zagraniczne.

 

Pierwsze połączenia z Polski i do Polski FlixBus uruchomił już w 2016 roku. Pasażerowie mogą korzystać z bezpośrednich połączeń z głównych polskich miast tj. Warszawy, Krakowa, Katowic, Wrocławia czy Łodzi do Niemiec, Austrii, Czech i na Węgry. W Polsce FlixBus współpracuje z kilkoma lokalnymi firmami oferującymi przewozy autokarowe, dzięki którym rozbudowywana jest sieć połączeń między polskimi a europejskimi miastami. Wśród nich znajdują się takie firmy jak: Follow Me (Interglobus), Souter Holdings Poland (PolskiBus) czy Jordan Group.

Model biznesowy firmy FlixBus opiera się na ścisłej współpracy z lokalnymi przewoźnikami. Zespół FlixBusa zajmuje się planowaniem sieci, obsługą klienta, zarządzaniem jakością, marketingiem i sprzedażą, jak również rozwojem biznesu i technologii. Lokalni partnerzy autobusowi, zwykle rodzinne firmy, których sukces budowany jest przez pokolenia – są odpowiedzialni za codzienne operacje oraz flotę zielonych FlixBusów.

Łącznie we FlixBusie pracuje obecnie ponad 1000 osób z 61 krajów. Biura FlixBusa znajdują się w Berlinie, Monachium, Paryżu, Zagrzebiu, Mediolanie i Kopenhadze oraz w Warszawie, gdzie w tej chwili pracuje już blisko 20 osób.