Z jednej strony elegancka w klasycznym rozumieniu tego słowa, a z drugiej finezyjna i odważnie interpretująca aktualne trendy – choć do oficjalnej premiery pozostał jeszcze niecały miesiąc, już teraz wiadomo, że nadchodząca kampania wizerunkowa marki Wólczanka zapowiada się bardziej niż intrygująco.
W kolekcji na nadchodzącą jesień i zimę Klienci marki znajdą modele koszul w ponadczasowych odcieniach bieli i błękitu, ale także szereg propozycji nawiązujących do charakterystycznych dla drugiej połowy roku skali szarości, szmaragdowych zieleni, burgundu oraz głębokiego granatu. Szlachetne, najlepsze gatunkowo tkaniny w połączeniu z fantazyjnymi wzorami tworzą pociągające kompilacje, obok których ciężko przejść obojętnie.
W obiektywie utalentowanej fotografki Izy Grzybowskiej, z którą marka współpracowała już w przeszłości, pojawili się francuska piękność Audrey Favardin oraz pochodzący z Portugalii Joao Pedro. Chemia jaką udało się nawiązać na planie sprawiła, że uchwycone w kadrach momenty przesiąknięte są niedopowiedzeniem, tajemnicą oraz wzajemną fascynacją.
Oficjalna premiera kampanii nastąpi już w sierpniu. Autorem zdjęć backstagowych jest Łukasz Wajszczyk.