Wiosenno-letnia kampania OCHNIK z udziałem niezmiennie zachwycającej Małgorzaty Kożuchowskiej to zapowiedź niezapomnianej podróż w barwny świat mody i najgorętszych trendów.
Najnowsza kolekcja OCHNIK oddaje atmosferę i koloryt lata w mieście ― beztroski, wakacyjny klimat
zrównoważono w niej biznesowym szykiem, a całość dopełniono szczyptą szaleństwa spod znaku „fashion”.
Z tego też powodu, na lokalizację wizerunkowej sesji zdjęciowej z udziałem ambasadorki marki – Małgorzaty Kożuchowskiej, wybrano wnętrza jednej z warszawskich restauracji. W tej pełnej inspiracji przestrzeni, doskonale oddającej klimat przesyconych pośpiechem letnich poranków, tętniących życiem „godzin szczytu”, leniwych, rozgrzanych słońcem popołudni oraz ekscytujących wieczorów, powstały wyjątkowe zdjęcia autorstwa Marleny Bielinskiej. Uchwycona w kadrze niezwykła pasja życia i niespożyta energia Małgorzaty Kożuchowskiej w połączeniu z wyjątkowymi produktami marki OCHNIK oraz klimatyczną scenerią stworzyły perfekcyjnie spójną całość.