Huawei i telefony. Tych w pierwszym półroczu 2020 roku firma wprowadzi na rynek aż dziewięć nowych modeli smartfonów w cenie zaczynającej się od 300 zł. Producent zapowiedział intensywne działania w średnim segmencie rynku i nadal atrakcyjną ofertę w segmencie premium. Każdy, kto kupi smartfon z nowej oferty, otrzyma bogaty pakiet usług serwisowych.

Huawei Mobile Services

Nowe smartfony będą działać w oparciu o Huawei Mobile Services (HMS) i autorski sklep z aplikacjami Huawei AppGallery. Huawei zamierza skupić się na intensywnej promocji urządzeń ze średniej półki, które będą oferowane w atrakcyjnych cenach.

Huawei telefony czyli flagowiec Mate-30-Series
Mate-30-Series

Średni segment rynku był zawsze ważny dla Huawei, mamy istotny udział w jego budowie w Polsce, od niego zaczęliśmy swoją obecność i rozwój. Nasze smartfony w wersji lite cieszą się dużą popularnością wśród konsumentów. Chcemy w tym roku skoncentrować się na dużej grupie polskich klientów, która już zna i docenia nasze produkty – a jest tych osób ponad dziesięć milionów. Zamierzamy zawalczyć o kolejne udziały na rynku, wprowadzając na średnią półkę smartfony z parametrami znanymi z flagowych produktów i świadomie proponując bardzo atrakcyjne ceny – mówi Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei CBG Polska.

Wysoka jakość obsługi serwisowej

Po pierwsze klienci, którzy zdecydują się na zakup nowych telefonów Huawei, otrzymają dedykowaną ofertę serwisową. Po drugie aplikacja HiCare (Wsparcie), którą można znaleźć na urządzeniach mobilnych Huawei, zapewni klientom szybką możliwość znalezienia odpowiedzi na potencjalne pytania oraz niezbędne wsparcie serwisowe. Co więcej, bezpłatna usługa „door-to-door” dla wszystkich nadchodzących modeli smartfonów Huawei ma zwiększyć komfort korzystania z serwisu, niezależnie od miejsca zamieszkania. Producent oferuje bezpłatny odbiór a później doręczenie serwisowanych urządzeń na adres wskazany przez klienta. 

https://biznestuba.pl/biznes-na-zywo/taki-bedzie-telewizor-qled-8k-w-2020-roku-samsung-pokazuje-nowe-urzadzenie/

Bogata oferta usług mobilnych i treści premium

Huawei telefony i strategia na 2020 rok: To rozwój Mobile Services (HMS), czyliautorskiego rozwiązania które jest bazą dla ekosystemu składającego się z takich usług jak AppGallery, Chmura Motywy i Przeglądarka. Docelowo ekosystem Huawei będzie dostarczał więcej benefitów niż konkurencyjne rozwiązania z naciskiem na tworzenie wartości dodanej dla klientów.

https://biznestuba.pl/praktyki-hrm/netflix-i-masaz-to-nie-plan-na-wieczor-a-nowoczesne-benefity-pracownicze/

70 aplikacji

Huawei chce również zaproponować użytkownikom nowych smartfonów listę preinstalowanych skrótów do ponad 70 aplikacji. Które to będą kierować użytkownika bezpośrednio do sklepu z aplikacjami AppGallery. Dodatkowo właściciel nowego telefonu sam dokona wyboru, które aplikacje zainstaluje na swoim urządzeniu.

Nabywcom flagowych smartfonów Huawei chcemy zaproponować darmowy dostęp do usług premium. W takich obszarach jak nawigacja, muzyka, audiobooki, radio, video, telewizja i gry. Tłumaczy Witold Walczak, dyrektor ds. rozwoju ekosystemu, Huawei CBG Polska.

Dynamiczny rozwój Huawei AppGallery

Dodatkowo Huawei zaprezentował dane pokazujące dynamiczny wzrost jego sklepu z aplikacjami. Liczba aktywnych użkowników AppGallery wyniosła na koniec 2019 roku 1 i 05 mln wobec 525 tysięcy w połowie 2019 roku. W tym samym czasie liczba aktywnych użytkowników usług mobilnych w Polsce wzrosła do 2,19 mln na koniec grudnia z 1,8 mln na koniec czerwca.

Imponujący jest również wzrost liczby zarejestrowanych użytkowników ID Huawei w Polsce – na koniec grudnia było ich 4,16 mln wobec 3,34 mln na koniec czerwca.

https://biznestuba.pl/featured/koniec-pzu-tower-na-dzialce-stanie-nowy-wiezowiec/

Huawei telefony i AppGallery pobrania

Sukces oraz dynamiczny rozwój AppGallery świetnie obrazuje zestawienie ze sobą czwartego i trzeciego kwartału 2019 roku. Liczba pobrań z Huawei AppGallery zwiększyła się o 78% natomiast liczba użytkowników naszego sklepu z aplikacjami zwiększyła się o 63%. Ponadto te liczby pokazują że klienci darzą nas zaufaniem i chętnie korzystają z naszych usług. Mówi Justyna Jaworska, Head of Mobile Service Business w Huawei.

Dodatkowo Huawei zapowiedział kontynuację intensywnych działań marketingowych promujących Huawei AppGallery. Ponadto taka strategia, jak pokazują liczby, przyniosła wymierny efekt w czwartym kwartale 2019 roku.