Nowa piłka, jaką rozgrywane będą europejskie eliminacje Mistrzostw Świata, została zaprezentowana przez adidas. Jej wygląd nawiązuje do emocji fanów przeżywających mecze na stadionach.
Piłka zadebiutowała na boiskach 4 września w pierwszych meczach europejskich eliminacji mundialu. Do listopada przyszłego roku pomoże ona rozstrzygnąć, które z drużyn awansują na turniej w Rosji.
Na piłce znalazły się zdjęcia wykonane przez prawdziwych kibiców podczas meczów na stadionach. Widzimy na nich piękno piłki nożnej z perspektywy fanów. Pokazuje to emocje i adrenalinę, jakie odczuwają kibice przychodzący na mecze. Na piłce znalazło się także nowo logo kwalifikacji w kształcie serca, co w połączeniu z intensywną czerwienią i czernią oddaje emocje pojawiające się na trybunach.
Piłka opiera się na sprawdzonej już konstrukcji z paneli znanej z Beau Jeu i Fracas. Wyposażono ją w wysokiej jakości powłokę syntetyczną. Pozwala ona precyzyjnie panować nad piłką, a także zapewnia lepszą widoczność w locie.