Dnia 16 grudnia 2014 roku w Warszawie, w Centrum Przedsiębiorczości Smolna, odbyły się warsztaty poświęcone znaczeniu innowacji w komunikacji marketingowej, dotyczące Digital Signage (DS).
Warsztaty cieszyły się dużym zainteresowaniem i zgromadzimy liczne grono uczestników. Spotkanie rozpoczął Marek Nowowiejski, ekspert mediów komunikacji korporacyjnej. Wprowadził gości w tematykę, wyjaśnił czym jest Digital Signage i jak szerokie daje możliwości w komunikacji marketingowej. Wyjaśnił, że DS to niezwykle skuteczne narzędzie, w którym najważniejsza się interakcja z Klientem. Wskazał, że pod pojęciem Digital Signage kryją się także zupełnie nowe sposoby kampanii reklamowych- szybkie, bardziej widoczne i bardziej przystępne dla Klienta.
Następnie uczestnicy mieli okazję dowiedzieć się więcej na temat systemów informatycznych, dostępnych na rynku urządzeniach Digital Signage oraz metodach finansowania DS, o których opowiedział Marcin Springer, CEO agencji reklamowej, ekspert koncepcji Digital Signage.
Na koniec goście spotkania mieli okazję porównać koszty reklamy drukowanej oraz reklamy Digital Signage. Case Study wykazało, jak duże oszczędności jesteśmy w stanie wygenerować zamieniając realizację tradycyjnej kampanii BTL na reklamę z wykorzystaniem technologii Digital Signage.
Jeśli chcesz poznać szczegóły, skontaktuj się z organizatorem warsztatów – Strong Signal Sp. z o.o. – dostawcą kompleksowych rozwiązań z zakresu Digital Signage na polskim rynku- www.strong-signage.pl