Citroën ë-Jumpy nowy gracz w biznesie. Citroën, wiodąca marka na rynku lekkich samochodów dostawczych od 90 lat, prezentuje dziś wszystkie szczegóły swojego w pełni elektrycznego kompaktowego vana: ë-Jumpy. Zgodnie z filozofią „Inspired by Pro”, Citroën opracowuje rozwiązania dostosowane do potrzeb klientów biznesowych. Z produktami (nowe modele Berlingo Van, Jumpy, Jumper), czy w sieci dealerskiej (np. La Manufacture itp.).

Ta w 100% elektryczna wersja Jumpy oferuje użytkownikom biznesowym praktyczne rozwiązania problemów związanych z mobilnością w środowisku miejskim. Szczególnie, gdy chodzi o zaostrzenie warunków dostępu do centrów miast. Ponadto także na obszarach wiejskich dzięki zasięgowi wystarczającemu na większość podróży. ë-Jumpy umożliwia wszystkim przedsiębiorcom prowadzenie działalności w nowy sposób, uczestnicząc w transformacji energetycznej.

Citroën ë-Jumpy nowy gracz dla biznesu - wnętrze auta podczas jazdy
Citroën ë-Jumpy nowy gracz dla biznesu

Brak kompromisów w zakresie wydajności i funkcji sprawił, że Jumpy odniósł taki sukces, ë-Jumpy zapewnia nowy wymiar komfortu i większego spokoju ducha każdemu handlowcowi:

– Zasięg, który zapewnia spokój podczas wykonywania codziennych zadań;
– 230 km w cyklu WLTP z akumulatorem 50 kWh
– 330 km w cyklu WLTP z akumulatorem 75 kWh

Nowy CITROËN Ë-JUMPY – pełen komfort

Nowy model to przede wszystkim brak hałasu i wibracji oraz niezwykle płynny ruch. Właściwości jezdne w trybie elektrycznym. Ponadto praca bez stresu: swoboda dostępu do stref zamkniętych podlegających limitom emisji CO2. Jednocześnie przestrzeń ładunkowa pozostaje niezmieniona w porównaniu do wersji z silnikami spalinowymi. Dodatkowo niższe koszty operacyjne.

Ë-Jumpy pojawi się w salonach w drugiej połowie 2020 roku. Pod koniec roku dołączy do niego w 100% elektryczna wersja Jumpera i Berlingo Van w przyszłym roku. Tak więc od 2021 r. cała flota samochodów użytkowych Citroëna będzie obejmować modele zelektryfikowane wraz z wydajnymi silnikami spalinowymi.

Źródło: citroen-media.pl