Mastercard wspiera MŚP dodatkowymi profitami. W ramach rozpoczętej kampanii wsparcia biznesu, Mastercard wraz z partnerami oferuje użytkownikom swoich kart firmowych szereg bezpłatnych benefitów. Pomogą one przedsiębiorcom obniżyć koszty prowadzenia firmy i lepiej poradzić sobie w obecnym, trudnym czasie. Dodatkowy pakiet mobilnej transmisji danych, ubezpieczenie zakupów on-line, zniżka na zakup sprzętu na raty. Ponadto wydłużona gwarancja, a także zwrot środków w przypadku znalezienia lepszej oferty to korzyści już dostępne dla wszystkich przedsiębiorców użytkujących karty firmowe Mastercard. Zwłaszcza tych z segmentu MŚP, których trwająca pandemia COVID-19 dotknęła najbardziej.

Pomocna dłoń dla przedsiębiorców

Najnowsza oferta Mastercard opiera się na zachęcaniu przedsiębiorców do użytkowania firmowej karty i korzystania z bezpłatnych benefitów w ramach dwóch obszarów: szerokiej ochrony ubezpieczeniowej oraz usług telekomunikacyjnych. Opracowane zostały one we współpracy z Towarzystwem Ubezpieczeniowym AXA oraz firmą Orange Polska S.A.

„Oferta powstała, aby wesprzeć przedsiębiorców w prowadzeniu biznesu oraz docenić ich wysiłki w stawianiu czoła trudnej sytuacji w czasie pandemii. Dajemy tym superbohaterom naszych czasów dodatkowe narzędzie, za którym idą nowe korzyści. W Mastercard zdajemy sobie sprawę z tego, że gdy kryzys dotyka przedsiębiorców, skutki tego ponoszą też całe społeczności. Nasza oferta jest więc naszym wkładem w pomoc dla nich” – tłumaczy Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału Mastercard Europe.

Mastercard wspiera MŚP dodatkowymi profitami- mały punkt gastronomiczny, kobieta i mężczyzna  stoją w drzwiach sklepu
Mastercard wspiera MŚP dodatkowymi profitami

Dodatkowa ochrona i niższe koszty dla MŚP

W ramach bezpłatnego pakietu benefitów każdy użytkownik karty firmowej Mastercard aktywować może pakiet ochrony ubezpieczeniowej bez dodatkowych opłat, w tym:

  • Gwarancję najniższej ceny. Przedsiębiorca może otrzymać różnicę pomiędzy ceną zakupu a wskazaną, niższą ceną za ten sam artykuł w innym sklepie on-line. W ciągu 30 dni od daty transakcji.
  • Przedłużoną gwarancję producenta na artykuły AGD, elektronikę, sprzęt komputerowy i mobilny, jak np. smartfony czy laptopy
  • Ochronę zakupionych w internecie towarów przed kradzieżą lub zniszczeniem, w ciągu 30 dni od daty zakupu
  • Zwrot wartości utraconej gotówki wypłaconej z dowolnego bankomatu w Polsce lub za granicą, w przypadku jej kradzieży do 24 godzin od momentu wypłaty.

Dodatkowo, każdy przedsiębiorca, który opłaci abonament w Orange swoją kartą firmową Mastercard, może zdecydować się na jeden z dwóch bezpłatnych benefitów. Są nimi: uruchomienie dodatkowych 10 GB internetu lub voucher obniżający raty za wybrane urządzenie o łącznej wartości 100 zł.

Aby skorzystać z promocji, posiadacz firmowej karty Mastercard wydanej w Polsce powinien zweryfikować ją na stronie internetowej oferty. Logując się na stronie www.bezcennechwile.mastercard.pl/wsparciedlabiznesu i wpisując pierwszych 8 cyfr karty. Wszystkie korzyści dostępne dla firmowej karty są dostępne na stronie www oferty. Na stronie również można aktywować pakiet ubezpieczeniowy lub przejść do strony Orange w celu skorzystania z benefitów. Promocja dotyczy zarówno już użytkowanych, jak również nowo wydanych kart firmowych Mastercard.

Jak pokazują badania, przedsiębiorcy, coraz chętniej korzystają z firmowych kart płatniczych, które cenią jako prosty i bezpieczny sposób na realizację służbowych płatności, który dodatkowo dzięki bankowości elektronicznej pozwala łatwo kontrolować wydatki i trzymać koszty w ryzach. Dzięki najnowszej ofercie Mastercard, firmowa karta płatnicza przynosi jeszcze więcej korzyści.

Kampania marketingowa nowej oferty

Kampanii marketingowa informująca o nowej ofercie wystartuje 18 maja 2020 r. Przede wszystkim ma ona na celu dotrzeć do możliwie dużej grupy przedsiębiorców. Ponadto zachęcić ich do skorzystania z dodatkowych, bezpłatnych narzędzi wspierających ich biznes.

Komunikacja marketingowa obejmie kanały digital (kampania banerowa, komunikacja w social mediach, mailingi), kanały własne banków-wydawców kart firmowych. Ponadto kanały własne Mastercard i Orange. Kampanie opracowała agencji: McCann Worldgroup, Isobar Polska oraz Carat Polska.

Źródło:mastercard.pl