Z początkiem lipca ruszyła kampania wspierająca kategorię lodówek marki Samsung. W ofercie 2018 pojawiły się nowe urządzenia typu Multidoor, wyróżniające się minimalistycznym designem oraz innowacyjnymi technologiami. To dzięki nim domowe obowiązki stają się łatwiejsze. Wśród nowych propozycji znalazła się również wyczekiwana multimedialna lodówka Family Hub™.

Kampania promująca lodówki Samsung rozpoczęła się 2 lipca. Producent przygotował spoty telewizyjne, które będzie można oglądać przez osiem tygodni. Dodatkowym wsparciem jest sponsoring programów takich jak Dzień Dobry TVN oraz kulinarnego show z jesiennej ramówki TVN – MasterChef. Marka promuje kategorię również w działaniach digitalowych, z wyeksponowanymi materiałami video w najpopularniejszych kanałach VOD. Kampania obejmuje także aktywności na Facebooku, Instagramie, LinkedInie oraz współpracę z influencerami w Cook Story by Samsung na warszawskim Wilanowie – unikalnym miejscu „kulinarnych opowieści”, łączącym w sobie funkcje showroomu marki Samsung, studia kuchennego oraz szkoły gotowania. Marka zaplanowała także kampanię prasową dedykowaną Family Hub™ w prestiżowych magazynach, która skierowana jest do trendsetterów, miłośników designu i kulinariów.

Wszystkie te działania mają na celu zbudowanie świadomości dotyczącej pojawienia się nowych, innowacyjnych i eleganckich lodówek, a także inteligentnych rozwiązań proponowanych przez markę Samsung. Nowe lodówki Multidoor – przez stylowy i nowoczesny wygląd – idealnie komponują się z najnowszymi trendami aranżacji kuchni. Dzięki innowacyjnym technologiom zapewniają też idealne warunki do przechowywania żywności po to, by produkty jak najdłużej były świeże i wartościowe.

Teaser

Głównym bohaterem kampanii Samsung stała się budząca najwięcej emocji lodówka najnowszej generacji – Family Hub™. Dzięki dostępnej w urządzeniu aplikacji View Inside możemy zobaczyć zawartość lodówki na ekranie, który znajduje się na jej drzwiach. Dodatkowo łatwo stworzyć listę zakupów, którą automatycznie wyślemy do innych członków rodziny. Zdalny dostęp za pomocą smartforna do tych funkcji umożliwia nam natomiast aplikacja SmartThings, która połączona z lodówką Family Hub™ daje dodatkowe możliwości. Od teraz możemy sprawdzić zawartość chłodziarki z dowolnego miejsca, na przykład podczas robienia zakupów w sklepie. Istnieje również możliwość połączenia z innymi urządzeniami, takimi jak piekarnik Dual Cook FLex™ czy pralka QuickDrive™, by ułatwić użytkownikom sprawne zarządzanie domem. Family Hub™ to także centrum życia rodzinnego. Urządzenie daje możliwość tworzenia wspólnego kalendarza, dzielenia się zdjęciami i wiadomościami. Nowa lodówka może być także sercem domowej rozrywki. Wyposażona jest w wyświetlacz, który pozwala na oglądanie TV, ulubionych filmów czy seriali. Dzięki wbudowanym głośnikom daje też możliwość słuchania muzyki.

MS, źródło: Samusng Media