Dzisiejsi konsumenci są coraz aktywniejsi kulinarnie w kuchni – wpływa na to coraz częstsze i dalsze podróżowanie, mnogość kulinarnych programów telewizyjnych czy chęć zdrowego żywienia. Jak więc sprostać im wymaganiom, a przy tym dopasować ich potrzeby do technicznych możliwości sprzętów AGD? Odpowiedź znalazła marka Amica, która już od kwietnia sukcesywnie będzie wdrażać poszczególne kategorie produktowe nowej linii X-type. Producent opracował serię sprzętu wyciągając wnioski z przeprowadzonego niedawno badania etnograficznego na grupie Polaków, którzy testując urządzenia kuchenne przekazali firmie informacje, m.in. o tym, co ulepszyć, jakie funkcje dodać lub zmodyfikować.
– Cały czas pracujemy nad tym, żeby nasza oferta produktowa była pełna. W poprzednim roku szczególną uwagę skupiliśmy na urządzeniach do zabudowy, które adresujemy do najbardziej wymagających klientów. Zależało nam na tym, aby zapewnić klientom urządzenia z jednej linii wzorniczej. Żeby mogli urządzić nowoczesną kuchnię, która będzie wyposażona w sprzęt Amica o spójnym, nowoczesnym designie. W naszej nowej ofercie klienci znajdą także zupełnie nowe urządzenia, takie jak chłodziarki do wina i szuflady grzejne – powiedział Piotr Skubel, wiceprezes Grupy Amica i prezes Amica Handel i Marketing.
Firma aktywizuje obecność w kanale SMK
Nową serię producent dedykuje konsumentom, którzy stawiają nie tylko na funkcjonalność i zaawansowanie techniczne, ale także na wyjątkowy design produktów. Urządzenia o nieszablonowym wzornictwie, przy tym wsparte efektowną ekspozycją i zabudową w meblach znaleźć można w kanale sprzedaży dostępnym w studiach mebli kuchennych. Doświadczenie SMK pokazuje, że w tym kanale obecne są najlepsze na rynku firmy.
Jego specyfikę kształtują niezwykle wymagający klienci, którzy decydują się na zamówienie zindywidualizowanego projektu kuchni, do którego od razu zostaną dopasowane konkretne urządzenia AGD do zabudowy. Żeby sprostać takim wymaganiom Amica od lat rozwija swoją ofertę tak, żeby klienci mieli maksymalnie szeroki wybór urządzeń i proponowanych w nich rozwiązań technicznych, które będą dopasowane do ich indywidualnych potrzeb i stylu życia. – Nowa linia do zabudowy Amica X-type pozwoli nam wzmocnić pozycję w sektorze studiów mebli kuchennych.
To naturalna kontynuacja strategii, jaką wdrożyliśmy w ubiegłym roku – otwierając wyjątkowy w skali kraju firmowy showroom – a zarazem jeden z naszych celów biznesowych. Żeby to osiągnąć niezbędne jest posiadanie szerokiego portfolio produktów do zabudowy, które wykraczają poza najpopularniejsze piekarniki, płyty grzejne czy okapy. Wprowadzając do sprzedaży m.in. chłodziarki do wina i szuflady grzejne, chcemy dać naszym klientom pełną swobodę aranżacji kuchni i wyboru sprzętu, który usatysfakcjonuje nawet najbardziej wymagających użytkowników – powiedział Tomasz Pietrzyk, PR manager Grupy Amica.
Zobacz też:
Wśród nowości z linii Amica X-type, które zapewniają przełomowe udogodnienia w branży , znalazły się m.in.
- piekarnik z Amica BakingPro System™: jedyny taki na rynku automatycznie otwierany sprzęt
z innowacyjną funkcją OpenUp!™, zapewniający perfekcyjną dystrybucję ciepła, stabilność temperatury, najszybszy nagrzew na rynku (150⁰C w 3 minuty), największą blachę
oraz pojemność XXL (77l); - okap Touchless – sterowany gestem;
- intuicyjna płyta grzejna;
- szuflada grzejna;
- kompaktowy piekarnik z funkcją mikrofali;
- lodówka z systemem zarządzania przestrzenią
- chłodziarka do wina – zupełnie nowe urządzenie w portfolio, które z końcem lutego 2019 roku, Amica z sukcesem wprowadziła do sklepów w całej Polsce i rozszerza ofertę w nowej linii X-type.
– Cały czas pracujemy nad tym, żeby nasza oferta produktowa była pełna. W poprzednim roku szczególną uwagę skupiliśmy na urządzeniach do zabudowy, które adresujemy do najbardziej wymagających klientów. Zależało nam na tym, aby zapewnić klientom urządzenia z jednej linii wzorniczej. Żeby mogli urządzić nowoczesną kuchnię, która będzie wyposażona w sprzęt Amica
o spójnym, nowoczesnym designie. W naszej nowej ofercie klienci znajdą także zupełnie nowe urządzenia, takie jak chłodziarki do wina i szuflady grzejne – powiedział Piotr Skubel, wiceprezes Grupy Amica i prezes Amica Handel i Marketing.
Zobacz też: