Boschville, czyli nauka przez zabawę.
Gra Boschville jest jednym z elementów trwającej kampanii pralek marki Bosch, wyposażonych w unikalną na rynku funkcję VarioPerfect. Dostępna jest dla użytkowników Facebooka od września br. do grudnia 2014 roku pod adresem:https://apps.facebook.com/boschville/. Przewidzianą nagrodą główną w rywalizacji Boschville jest pralka i tzw. drobny sprzęt AGD w postaci blendera i żelazka. Za opracowanie koncepcji gry i grafiki odpowiedzialne są agencje faceAddicted oraz The Addictives.
Boschville, czyli nauka przez zabawę
Przystępując do gry, użytkownik Boschville ma za zadanie kontrolować pranie ubrań w domu kilkuosobowej rodziny. Gra składa się z dziewięciu poziomów, każdy odpowiada jednemu tygodniowi, o innym stopniu trudności. W czasie trwania gry członkowie rodziny wykonują różne aktywności (wychodzą do pracy, na basen etc.). Każda z nich wymaga przypisanego z góry, czystego ubrania, które po zakończeniu jej wykonywania, ponownie staje się brudne. Gracz musi zarządzać praniem w taki sposób, by przy jak najmniejszym zużyciu energii każdy z członków rodziny miał zapewnione na czas czyste ubranie dla swoich zadań. Pierwszych osiem poziomów rozgrywa się w domu, ostatni zaś na wakacjach. Wraz z osiąganiem coraz wyższych poziomów gry, zarządzamy coraz większą rodziną. Gracz sprawdza swoje umiejętności zarządzania praniem poprzez:
• segregację brudnych ubrań na kolorowe i białe,
• decydowanie o chwili uruchomienia prania – wybór najkorzystniejszych momentów przy uwzględnieniu długości czasu prania i terminów kolejnych aktywności,
• decydowanie o użyciu podczas danego prania jednej z dwóch specjalnych funkcji pralek, bądź też żadnej z nich: EcoPerfect (pranie oszczędzające energię, jednocześnie zajmujące więcej czasu) i TimePerfect (pranie zajmujące mniej czasu, ale konsumujące więcej energii). W obie funkcje wyposażone są realne pralki marki Bosch, podlegające kampanii.
Ranking najlepszych graczy
Boschville składa się z siedmiu edycji. Po każdej z nich tworzony jest ranking najlepszych graczy, którzy ukończyli grę w trybie konkursowym i odpowiedzieli na pytanie konkursowe. Pozycja gracza w rankingu zależna jest od sumy ilości punktów uzyskanych po przejściu wszystkich dziewięciu poziomów gry. Na koniec każdej edycji spośród graczy na pierwszych dziesięciu miejscach w rankingu, zostaje wybrany zwycięzca, który udzielił najlepszej odpowiedzi na pytanie konkursowe.
Kampania pralek „Perfekcja w Twoim rytmie”
Marka Bosch, w ramach swojej kampanii „Perfekcja w Twoim rytmie”, podkreśla, że pralki z funkcją VarioPerfect to przede wszystkim nowatorski i inteligentny system, dzięki któremu można prać ubrania według swoich potrzeb i w najbardziej wygodny sposób, wręcz dostosowany do tempa życia jej użytkownika. Z opcją TimePerfect skrócimy czas prania do 65%, z kolei funkcja EcoPerfect pozwala na zredukowanie zużycia energii nawet o 50%, chroniąc przy tym środowisko naturalne. Kampania rozpoczęła się w kwietniu br. i obejmuje: spot TV, kampanię prasową, intensywne działania w Internecie i mediach społecznościowych, materiały POS oraz działania PR, za które odpowiedzialna jest firma BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego sp. z o.o. oraz agencja The Addictives, ACR Media House i 3M Project.
Nagrody:
I miejsce:
II miejsce:
III miejsce: