To co do tej pory wydawało się science fiction staje się faktem – za zakupy i usługi zapłacimy jednym spojrzeniem. Komputronik jako pierwsza sieć w Polsce i na świecie wprowadza zupełnie nowy rodzaj płatności – skanem tęczówki oka.
Już od 15 października oprócz standardowych form płatności: gotówką, kartą, telefonem czy zegarkiem, od teraz kupując elektronikę możemy za nią zapłacić jednym spojrzeniem. Innymi słowy biometrycznie – skanem tęczówki oka. Jest to możliwe dzięki innowacyjnej technologii opracowanej przez wrocławską firmę PayEye.
Płatność spojrzeniem – jak to działa?
Przede wszystkim PayEye to technologia pozwalająca na nowoczesne płatności biometryczne. Wraz z nową aplikacją oraz udoskonalonym terminalem eyePOS 2.0, umożliwia realizację transakcji płatniczych z wykorzystaniem fuzji biometrii oka i twarzy. Realizacja płatności jest bardzo prosta. Wystarczy pobrać dedykowaną, darmową aplikację, założyć konto, podpiąć swoją kartę płatniczą i skonfigurować swój profil biometryczny. Dzięki temu idąc na zakupy nie potrzebujemy już gotówki, karty płatniczej, smartwatcha czy smartfona. Płatność zrealizujemy biometrycznie.
Pierwsze płatności jednym spojrzeniem będzie można zrealizować w Komputronik już 15 października w salonie we wrocławskim Centrum Handlowym Korona. Drugim salonem, w którym będzie można realizować płatności spojrzeniem będzie salon Komputronik w Centrum Handlowym Magnolia. Płatność spojrzeniem będzie w nim możliwa już w listopadzie.
Źródło: Komputronik
Przeczytaj także: POLREGIO wprowadza videomaty z funkcją e-kasjera
Videomaty z funkcją e-kasjera od POLREGIO podbijają rynek. Od dziś pasażerowie szybko i łatwo mogą zakupić bilety kolejowe w urządzeniach samoobsługowych korzystając z pomocy e-kasjera. Spółka pilotażowo wprowadza 10 nowoczesnych urządzeń na większych i mniejszych dworcach w Polsce. Pierwsze dwa zaczęły dziś swoją pracę w Łodzi i Świnoujściu.
Spółka POLREGIO w celu uzupełnienia oferty zakupu biletów na dworcach prezentuje nowe narzędzie sprzedażowe. Videomat z funkcją e-kasjera przypomina tradycyjny biletomat, ale wyróżnia go dodatkowa funkcja wideorozmowy z Call Center, którego pracownicy pomagają klientom zakupić bilet.
Jak działa videomat z funkcją e-kasjera?
Przede wszystkim e-kasjer to osoba zlokalizowana w Call Center, która pomoże klientowi zakupić bilet kolejowy. Wystarczy, że pasażer przyciśnie odpowiedni przycisk na ekranie lub na obudowie videomatu i połączy się z Call Center.