Koronawirus – trwa nasilenie pandemii. Mercedes-Benz wykorzysta globalny zasięg mediów społecznościowych, by wspierać rozpowszechnianie informacji o COVID-19.
Z powodu nasilającej się pandemii COVID-19 Mercedes-Benz i Daimlera wykorzysta swoje globalne kanały społecznościowe do wspierania i rozpowszechniania sprawdzonych informacji. Dystrybucja przede wszystkim ważnych informacji pochodzących od oficjalnych instytucji oraz organizacji zdrowotnych. Mercedes-Benz będzie przy tym bazować na publikacjach, które zachęcą fanów i klientów do wykazania się solidarnością, wytrwałością oraz „dystansem społecznym”.
„W nadchodzących dniach i tygodniach wykorzystamy zasięg naszych globalnych kanałów Mercedes-Benz w mediach społecznościowych, aby spowolnić rozprzestrzenianie się wirusa. Ponad 50 milionom użytkowników, którzy obserwują nasze międzynarodowe kanały, dostarczymy wskazówek i porad do walki z wirusem. Szczególnie na takie tematy jak higiena, postępowanie z grupami ryzyka i tymi, którzy cierpią już z powodu infekcji. Dodatkowo będziemy udostępniać informacje wybranych organizacji zdrowotnych” – powiedziała Bettina Fetzer, wiceprezes Mercedes-Benz AG ds. marketingu.
Zobacz także jak inne firmy pomagają w walce z pandemią:
4F finansuje walkę z COVID-19 . W związku z pandemią wirusa , od 14.03.2020 do odwołania 20% obrotu ze sklepu internetowego www.4F.pl zostanie przekazane największemu szpitalowi zakaźnemu w Polsce – szpitalowi MSWiA w Warszawie.
Jako marka globalna podejmujemy środki, aby możliwie jak najbardziej wspierać służbę zdrowia. Zarówno w Polsce, a także za granicą. Zdecydowaliśmy się przekazać 20% naszego obrotu ze sklepu internetowego dla największego szpitala zakaźnego w Polsce – Szpitala MSWiA. Do tej chwili przekazaliśmy również 300 sztuk gogli, które mają zabezpieczyć medyków przed ewentualnym zarażeniem. – mówi Igor Klaja, Prezes OTCF S.A, do którego należy marka 4F.
W ramach akcji #4Fpomaga na stronie internetowej www.4F.pl/4fpomaga zostaną udostępnione materiały treningowe. Co najważniejsze filmy z ambasadorami i trenerami marki 4F. Wszystko po to, aby każdy entuzjasta aktywności fizycznej mógł bezpiecznie trenować z domu.
Źródło: media.daimler.pl