Węgierski przewoźnik Wizz Air 14 czerwca zamknie swoją bazę w Pradze. Zbiegnie się to z otwarciem nowej bazy w Wiedniu. Decyzja o wycofaniu się ze stolicy Czech jest podyktowana niskim popytem na tę trasę. Obecnie na praskim lotnisku Wizz Air bazuje jeden samolot A320.
Nadal będzie operował do Londynu Luton, Bari oraz sezonowo do Kutaisi. Z harmonogramu Portu Lotniczego w Gdańsku znikną dwa połączenia Wizz Aira. Od 21 marca węgierski przewoźnik Wizz Air zawiesza trasy: Gdańsk – Molde, a od 24 marca Gdańsk – Frankfurt Hahn. Decyzja podyktowana jest małym zainteresowaniem danymi lotami. Poprzednio linia zredukowała liczbę połączeń z Warszawy, Katowic, Gdańska, Olsztyna, a także Lublina. Tym samym z lubelskiego lotniska 20 czerwca 2018 roku znikną połączenia do Tel Awiwu, Doncaster/Sheffield i Liverpoolu. We wrześniu ostatnie loty miały miejsce z Katowic do Belfastu, Maastricht Aachen w Holandii oraz Paryża Beauvais.
Jednocześnie węgierski przewoźnik zamierza zainwestować w rynek włoski. Chce pertraktować w sprawie zakupu Alitalii, ale tylko w odniesieniu do tras krótko- i średniodystansowych. – Interesuje nas rynek włoski. Jeśli chodzi o Alitalię, przyglądamy się tylko interesującym nas częściom, krótkimi i średnimi dystansami, na pewno nie w przypadku lotów międzykontynentalnych – powiedział Varadi gazecie, dodając, że odwiedzi Włochy w najbliższych tygodniach.