Zespół reprezentujący Szkołę Główną Handlową w Warszawie zdobył tytuł światowych zwycięzców (Global Winner) konkursu Google Online Marketing Challenge 2014. Studenci przygotowali kampanię internetową AdWords dla Legii Warszawa.
Raport sporządzony przed stworzeniem konkursowej kampanii wskazywał na brak działań marketingowych klubu piłkarskiego z wykorzystaniem narzędzi Google AdWords. Zaprojektowana kampania miała na celu doprowadzenie do zwiększenia sprzedaży biletów na mecze oraz odzieży i akcesoriów dla fanów. Kampania trwała od 11 do 30 kwietnia 2014 roku i jej koszt wyniósł 250 USD. Oprócz narzędzi AdWords zastosowano również kupony zniżkowe oraz sprzedaż biletów w pakietach. Dzięki kampanii udało się wygenerować przychody w wysokości ponad 30 000 zł, co przełożyło się na zwrot z inwestycji wynoszący 3083%.
W 2012 roku tytuł Global Winner również zdobyli studenci SGH, zwyciężając w konkursie Google po raz czwarty z rzędu. W latach 2009-2011 zespoły studenckie ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie startujące w tym konkursie były najlepsze w Europie.