Maserati łączy siły z CANOTWAIT_. Maserati wprowadza na rynek Ghibli Hybrid Love Audacious – edycję Fuoriserie stworzoną we współpracy z Williamem Chanem. Tym samym łamie konwencje i robi kolejny krok w kierunku ekstremalnej indywidualizacji samochodów. Marka prezentuje nowe Ghibli Hybrid Love Audacious, stworzone we współpracy z CANOTWAIT_ – chińską marką modową założoną przez znanego aktora, piosenkarza i trendsettera Williama Chana. W ostatnich latach CANOTWAIT_ cieszy się rosnącą popularnością zarówno wśród młodych klientów, jak i w segmencie mody ulicznej.
Maserati produkuje pełną gamę unikalnych samochodów – natychmiastowo rozpoznawalnych dzięki swojej niezwykłej osobowości. Ich styl, technika i ekskluzywny z natury charakter zachwycają najbardziej wyrafinowane, wymagające gusta. Zawsze stanowiły punkt odniesienia dla światowego przemysłu motoryzacyjnego. Tradycja odnoszących sukcesy sportowych aut Maserati jest aktualnie obecna na ponad 70 rynkach świata, a każda z tych maszyn na nowo definiuje włoski samochód sportowy pod względem wzornictwa, osiągów, komfortu, elegancji i bezpieczeństwa. Ambasadorami tego dziedzictwa są: flagowa limuzyna Quattroporte, sportowy sedan Ghibli oraz Levante, pierwszy SUV Maserati. Wszystkie modele wyróżnia zastosowanie najwyższej jakości materiałów i doskonałych rozwiązań techniczne. Ghibli i Levante są teraz dostępne również w wersji hybrydowej – jako pierwsze zelektryfikowane samochody spod znaku trójzębu.
Maserati – edycja Ghibli Hybrid
Specjalna edycja Ghibli Hybrid narodziła się w ramach programu indywidualizacji Maserati Fuoriserie. To ucieleśnienie możliwości personalizacji samochodów „na miarę” wyjątkowej osobowości klienta. Hasło „Break the Rules” (z ang. złam zasady) stanowi wezwanie do działania i łączy postawę prawdziwych trendsetterów, którzy łamią konwencje i tworzą unikalny styl, z nowym, odważnym głosem włoskiej marki. Program Maserati Fuoriserie ma na celu uwolnienie kreatywności klientów. Zaoferowanie im czystej kartki papieru, na której będą mogli spisać własną historię. A nowe Ghibli Hybrid Love Audacious daje tu zjawiskowy przykład.
Data premiery – 20 maja – nie jest przypadkowa. W Chinach funkcjonuje wiele ciągów cyfr, które w wymowie przypominają określone hasła. Pod liczbą 520 (20 maja) kryje się wyznanie „kocham cię”. Właśnie tego dnia w Państwie Środka obchodzi się nowe święto miłości. Aby uczcić ten szczególny dzień, włoska śmiałość i osiągi spotkały się z chińskim stylem inspirowanym miłością..
Spotkanie włoskiej śmiałości i osiągów z chińskim stylem inspirowanym miłością
Od strony wizualnej Ghibli Hybrid Love Audacious charakteryzuje się nowym, specjalnym odcieniem nadwozia: Digital Aurora. To wyjątkowo emocjonujący kolor, stworzony w ramach wspólnej koncepcji CANOTWAIT_ i Maserati. Mieszanka nasyconego fioletu z relaksującymi niebieskawymi nutami swoją inspirację czerpie ze wschodu słońca oraz magicznego światła Aurory. (z ang. zorza, ale także bogini poranka – przyp. tłum.). Aby trójwarstwowa powłoka nabrała jeszcze odważniejszego wyrazu, wprowadzono do niej eksperymentalny pigment w postaci różowych płatków szkła, który tworzy cyfrowy efekt zgodny z aktualnym trendem phigital.(połączenie słów „physical” oraz „digital”, w wolnym tłumaczeniu połączenie świata rzeczywistego i cyfrowego) .
Zaczynając od idei oraz palety kolorów, CANOTWAIT_ i Maserati specjalnie dla limitowanej serii stworzyli ekskluzywny lakier. Inspirowany współczesnym stylem kolekcji Unica.
Fioletowy odcień stanowi wizytówkę nowej edycji Fuoriserie. Wybrano go nie tylko ze względu na wieloletnie skojarzenie z ideą luksusu i ekskluzywności, ale także po to, by podkreślić ulotny akcent tajemniczości oraz unikalności. Trudno o lepszy sposób na przedstawienie niezwykłego związku pomiędzy młodą, odważną marką mody ulicznej a zuchwałym duchem Maserati. Ciekawostka: fiolet to jedna z ulubionych barw Williama Chana.
Zewnętrzny wygląd Ghibli Hybrid Love Audacious dopełniają 20-calowe obręcze kół Teseo w kolorze Dark Miron, dostępne również w palecie Maserati Fuoriserie. Wyjątkową serię zdobią wreszcie dwa spersonalizowane emblematy CANOTWAIT_. Jeden na karoserii, tuż nad charakterystycznymi otworami wentylacyjnymi Maserati. Drugi zaś w kabinie – aby dodatkowo podkreślić ekskluzywność projektu.
Do najbardziej wyjątkowych aspektów kampanii nowej edycji należy otwarcie pawilonu Maserati w Szanghaju, również zaplanowane na 20 maja (520). Młodzi klienci i influencerzy ze świata mody ulicznej mogą poznać tam proces kreacji samochodu. Począwszy od etapu inspiracji i koncepcji, a skończywszy na produkcji.
Sprzedaż Ghibli Hybrid Love Audacious rozpocznie się w maju br., od serii limitowanej do zaledwie 8 egzemplarzy (tylko na rynek chiński).
Źródło: Maserati