Chcesz wybrać warsztaty dla siebie, albo zaplanować budżet szkoleniowy w swojej firmie. Przeglądasz dziesiątki ofert, szukasz konkretów, czas mija, a Ty nie wiesz, na co się zdecydować. Wyobraź sobie delikatesy ze starannie wyselekcjonowanymi produktami edukacyjnymi, które są podzielone na kategorie i opisane w czytelny sposób. Delikatesy, w których wreszcie zakup może być komfortowy, w których wiesz, co kupujesz. To właśnie Knowledge Brasserie – pierwsze w Polsce edukacyjne delikatesy online, które 17 marca otworzyło trzech trenerów biznesu. To nowa jakość na polskim rynku edukacyjnym.

Edukacyjne delikatesy 24/7

Z technicznego punktu widzenia Knowledge Brasserie to platforma e-commerce umożliwiająca zakup produktów edukacyjnych, które realizowane są stacjonarnie w terminie i miejscu wybranym przez odbiorcę. Z punktu widzenia użytkownika, Knowledge Brasserie to unikatowe rozwiązanie, którego w branży edukacyjnej jeszcze nie było. Wyróżnikiem Knowledge Brasserie jest czytelna i kompletna oferta, dzięki której użytkownik w momencie zakupu dokładnie wie, na co się decyduje. Knowledge Brasserie oferuje cztery rodzaje produktów edukacyjnych: warsztaty, prezentacje narzędzi biznesowych, wystąpienia publiczne i symulacyjne gry warsztatowe. Wszystkie produkty w ramach danego rodzaju są wystandaryzowane w zakresie ceny, czasu trwania i sposobu opisania. Intuicyjny mechanizm zakupowy delikatesów w połączeniu z przejrzystą ofertą i komfortem dokonania zakupu przez 24 godziny na dobę jest odpowiedzią na zmieniające się wymagania współczesnego biznesu.

Chcemy dzielić się wiedzą, która pobudza do działania i robimy to w nowoczesnym modelu. Odpowiadamy na potrzeby współczesnego użytkownika, który często nie ma czasu na długie poszukiwania czy analizę zawiłej oferty edukacyjnej, a  decyzję o zakupie konkretnego warsztatu chce podjąć tu i teraz. Transparentna oferta edukacyjna to także ogromne ułatwienie dla firm w efektywnym planowaniu budżetów szkoleniowych – informuje Patryk Góralowski, Partner Zarządzający Knowledge Brasserie.

Przejrzysta oferta

Na polskim rynku edukacyjnym internetowe oferty są przedstawiane  często w sposób niezrozumiały, zbyt fachowy i co najważniejsze, bez kluczowych informacji takich, jak cena, termin, czy sposób wykonania. W efekcie klient musi podjąć kolejne kroki – jak wysłanie maila z pytaniami, czy wykonanie telefonu, żeby pozyskać interesujące go szczegóły. Cały proces często trwa kilka tygodni. Dzięki modelowi e-commerce w Knowledge Brasserie oferta jest kompletna, a transakcję klient finalizuje w momencie podjęcia decyzji zakupowej. Bez dodatkowych aktywności i czekania, bo do wszystkich informacji o produkcie ma dostęp na platformie. Po pierwsze, wie w jakim celu produkt kupuje. Po drugie, wie w jaki sposób produkt będzie wykonany, czy będzie to wystąpienie, prezentacja, warsztat czy gra,  ile czasu będzie trwał i kiedy się odbędzie.

W ofercie Knowledge Brasserie znajduje się ponad 75 starannie wyselekcjonowanych i autorskich produktów edukacyjnych z obszarów kluczowych dla rozwoju biznesu w 20 kategoriach  tematycznych m.in. efektywne działanie, HR, sprzedaż, marketing, przywództwo, trendy przyszłości. Wszystkie produkty zostały opracowane przez 20 Partnerów Merytorycznych firmy – ekspertów z wieloletnią praktyką charakteryzujących się realną wiedzą biznesową i charyzmą.

Dla kogo

Oferta Knowledge Brasserie skierowana jest do średnich przedsiębiorstw i korporacji, które poszukują zróżnicowanej oferty edukacyjnej dla pracowników poszczególnych działów. Knowledge Brasserie opracowało także moduł dedykowany firmom eventowym, dla których pozyskanie ciekawych osobowości, czy atrakcyjnego programu edukacyjnego jako wzbogacenie organizowanego przez nich wydarzenia –  bywa wyzwaniem. Korzystając z tego modułu firma eventowa ma możliwość opracowania swoich wydarzeń z wykorzystaniem poszczególnych elementów z oferty Knowledge Brasserie.

Twórcy

Knowledge Brasserie to wspólna inicjatywa Anny Pawłowskiej-Brozio, Marcina Józefowicza i Patryka Góralowskiego. Wszyscy są praktykami z wieloletnim doświadczeniem w pracy trenerskiej dla biznesu. Pawłowska-Brozio i Józefowicz są właścicielami firmy szkoleniowo – doradczej FREEMEN. Góralowski prowadzi swoją firmę tristantresar.com.

źródło: Knowledge Brasserie