Nowe bezpłatne narzędzie umożliwi łatwe zarządzanie kartami firmowymi w jednym serwisie transakcyjnym: m.in. sprawdzanie transakcji dokonanych każdą z kart, podsumowanie wszystkich sald oraz analizę wydatków za pomocą przejrzystych wykresów. Polska jest drugim krajem po Austrii, w którym Diners Club zaoferował klientom biznesowym dostęp do E-konta w technice RWD.
E-konto to internetowy serwis dla przedsiębiorców, który umożliwia wygodną obsługę wszystkich kart firmowych Diners Club w jednym miejscu. RWD, czyli technika responsywna strony (responsive web design), umożliwia automatyczne dostosowanie wyświetlanych treści do wielkości ekranu. Dzięki temu z serwisu korzysta się równie wygodnie na komputerze, tablecie i w smartfonie.
– Wprowadziliśmy jedno z najnowocześniejszych narzędzi tego typu na rynku, które pozwala w szybki, prosty i efektywny sposób zarządzać wszystkimi kartami służbowymi wykorzystywanymi w przedsiębiorstwie – mówi Renato Wardin, szef działu IT Diners Club.
Nowa usługa umożliwia przedsiębiorcom proste pobranie potrzebnych wyciągów w formatach pdf, csv lub xls, daje łatwy dostęp do aktualnego salda wszystkich kart w firmie oraz informacji o sumie sald kart z ostatniego miesiąca. Przypomina również o terminach spłaty wykorzystanych limitów wydatków na poszczególnych kartach. Serwis posiada wyszukiwarkę ułatwiającą zestawianie i filtrowanie danych zależnie od potrzeb firmy – pod kątem terminu płatności, daty dokonanych transakcji, kwot lub użytkowników karty.
Logowanie do E-konta odbywa się przez stronę internetową Diners Club Polska. E-konto jest dostępne w trzech językach: polskim, angielskim i niemieckim. Szyfrowanie strony zapewnia najwyższy standard bezpieczeństwa.
Zakładkę Przeglądaj, która jest jednocześnie ekranem głównym E-konta, można zindywidualizować, dostosowując ją do swoich potrzeb. W tym miejscu znajdują się wszystkie podstawowe informacje dotyczące kart wykorzystywanych w firmie.
Zakładka Transakcje daje natomiast użytkownikowi wgląd we wszystkie płatności przeprowadzone za pomocą firmowych kart.
– Dzięki temu możliwe jest sprawdzenie każdego wydatku, np. związanego z podróżą służbową i upewnienie się, że pracownik posługujący się kartą nie zapomniał o dostarczeniu faktury niezbędnej do rozliczenia podatku – Renato Wardin.
Funkcja Obrót pokazuje saldo transakcji w bieżącym roku kalendarzowym i w ciągu 12 miesięcy na wybranych kartach oraz liczbę wykorzystanych przez pracowników firmy darmowych wizyt w salonikach lotniskowych. Wszystkie informacje prezentowane są w formie czytelnych wykresów, dzięki czemu przedsiębiorca może łatwo porównywać jak zmieniały się wydatki rok do roku, albo ostatnich miesiącach oraz na co firma przeznacza najwięcej pieniędzy.
– Wybranie jednej branży np. linii lotniczych, przekierowuje do odpowiedniej zakładki, w której znajdziemy wyszczególnione wszystkie wydatki na ten cel – Renato Wardin.
E-konto umożliwia również łatwy kontakt z Biurem Obsługi Klienta Diners Club, konsultacje usług oraz szybkie złożenie reklamacji transakcji, która budzi wątpliwości.