Najnowsza kolekcja Vistuli to propozycja dla dżentelmena, wzbudzającego podziw zarówno u mężczyzn, jak i u płci pięknej. Wielkomiejskiego eleganta z osobowością, pasją i własnym stylem. Takiego, jakim jest Robert Lewandowski.

 To, na co sportowiec zwrócił szczególną uwagę przy wyborze ubrań z kolekcji Vistuli to nowoczesność, zgodność z trendami w światowej modzie męskiej oraz szlachetność tkanin i wykończeń zgodnych z najwyższą sztuką krawiecką, lecz we współczesnej, niepozbawionej nuty nonszalancji odsłonie.

W limitowanej  kolekcji Selection uwagę zwraca bogata paleta kolorystyczna. Klasyczne granaty, szarości i czerń wraz z towarzyszącymi im typowo jesiennymi brązami, beżami i zgaszoną zielenią, zostały wzbogacone o błękit, kobalt, bordo i ecru.

– Wśród deseni wyróżnia się krata. Nie zabraknie jednak graficznych mikrowzorów i nadruków oraz wyjątkowo widocznego w tym sezonie wzoru paisley – tradycyjnego, lecz w nowatorskim, oryginalnym ujęciu, na przykład powiększonym i pokrywającym nieformalne koszule – mówi o kolekcji Wojtek Bednarz, projektant marki Vistula.

W limitowanej kolekcji występują wysokiej jakości tkaniny i materiały, wzbogacone o luksusowy kaszmir, urzekające nietypowymi połączeniami kolorystycznymi flanele, wyrafinowaną wełnę casentino, certyfikowaną przez Woolmark wełnę z merynosów oraz bawełnę z renomowanych manufaktur z Austrii i Włoch.

Formalna odsłona linii Selection to wysokiej jakości wełniane garnitury  urozmaicone subtelnymi, jak i wyrazistymi kratami, eleganckie jedno – i dwurzędowe płaszcze w jesiennych odcieniach beżu, zieleni i granatu oraz eleganckie marynarki w nowoczesne mikrowzowy. Modele, które szczególnie wyróżniają się w kolekcji to kraciasty płaszcz z wełny casentino, w czerwono-granatowej kolorystyce, nowoczesny, dopasowany dwurzędowy garnitur oraz kamizelki, które można nosić w komplecie z garniturem lub solo, tworząc przy tym indywidualne stylizacje.

W casualowej odsłonie linii Selection znajdziemy między innymi skórzane kurtki, swetry z warkoczowymi splotami wykonane z luksusowych wełen, ciepłą pikowaną szarą puchówkę, klasyczne parki w różnych długościach oraz flanelowe koszule idealne na weekendowe wyjazdy.

Limitowaną kolekcję Vistuli promuje sesja zdjęciowa z udziałem Roberta Lewandowskiego wykonana przez jednego z najlepszych polskich fotografów – Mateusza Stankiewicza. Autorem filmu towarzyszącego kampanii jest Kuba Kossak.

 

Zdjęcia: Mateusz Stankiewicz

Film: Kuba Kossak

Make-up i włosy: Adam Szaro

Backstage : Bartosz Mrozowski

Produkcja: Move Picture

 

Vistula:

Projektant: Wojtek Bednarz

Dyrektor Marketingu: Patrycja Hatalska-Kostewicz

Dyrektor Kreatywny: Adrianna Danda

Brand Manager: Maria Fus

Vistula