W dniu 5 lipca na tętniących życiem, otoczonych imponującą nowoczesną architekturą warszawskich ulicach, odbyła się sesja Vistuli na sezon jesień-zima 2016/2017. Twarzą kampanii został światowej klasy piłkarz i kapitan reprezentacji Polski w piłce nożnej – Robert Lewandowski, którego mieliśmy okazję oglądać również w wiosenno-letniej odsłonie kolekcji.

 Roberta Lewandowskiego nikomu przedstawiać nie trzeba. Ten utalentowany 27-letni piłkarz nie raz miał okazję zaprezentować swoją klasę na boisku. Ostatnio, podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej 2016 we Francji, gdzie wspólnie z polską drużyną doszedł do ćwierćfinału turnieju.  Jeden z najlepszych napastników na świecie i jednocześnie jeden z najprzystojniejszych piłkarzy jest już dzisiaj niekwestionowaną ikoną sportu.

Przed obiektywem fotografa Robert Lewandowski pozował w wyrazistych, eleganckich zestawach. Przykładem mogą być nowoczesne kraciaste garnitury, płaszcz z wełny casentino oraz smokingowa welurowa marynarka z atłasowymi klapami. Obok zdecydowanej klasyki, na zdjęciach autorstwa Mateusza Stankiewicza, zobaczymy również casualowe stylizacje uzupełnione o trendowe sportowe modele. Będą to między innymi flanelowe koszule w kratkę, skórzana pikowana kurtka, dzianiny z wyrazistym warkoczowym splotem i czarne dżinsy. Całość stylizacji uzupełniono wysokiej klasy dodatkami: skórzanymi torbami, eleganckimi butami typu monki oraz jedwabnymi poszetkami i krawatami.

-Wizerunek wielkomiejskiego eleganta stworzono za pomocą wysokiej jakości tkanin, zachowanych w stonowanej jesienno-zimowej kolorystyce, za to urozmaiconej nadrukami i żakardowymi wzorami. W dużej mierze kolekcja, w której wystąpił Robert, składa się z klasycznych elementów męskiej garderoby, ale dzięki zastosowaniu zaskakujących rozwiązań krawieckich i wyrafinowanych materiałów staje się nowoczesna – mówi Wojtek Bednarz, projektant marki Vistula.

Sama organizacja sesji była dużym wyzwaniem. – Jeden dzień zdjęciowy, różne lokalizacje  oraz obecność Roberta w miejscach publicznych nie ułatwiały zadania. Wszędzie towarzyszył nam tłum fanów i rozanielonych kobiet – mówi o pracy na planie Patrycja Hatalska, dyrektor marketingu Vistula Group. Zależało nam, aby pokazać naszego bohatera nie tylko przez pryzmat piłki nożnej, ale też jako doskonały przykład współczesnego dżentelmena, który imponuje swoją postawą zarówno kobietom, jak i mężczyznom bez względu na wiek. Dżentelmena, który ma silną osobowość, swoje pasje i określony styl – dodaje.

Zdjęcia do najnowszej kampanii na jesień i zimę 2016/17 wykonał  Mateusz Stankiewicz,  a końcowy efekt sesji będzie można zobaczyć już pod koniec sierpnia. Autorem zdjęć zakulisowych jest Bartosz Mrozowski.

 

Vistula