Liczba fanów oraz klientów marki AllSaints stale rośnie, a wraz ze wzrostem popularności – rośnie też liczba sklepów. Koniec z wycieczkami do Londynu, teraz rzeczy AllSaints możemy zakupić w Vitkacu. 

AllSaints to londyńska marka, której korzenie sięgają 1994 roku. To, co charakteryzuje ją najbardziej to innowacje technologiczne oraz niezwykle współczesne projekty. Brand zaczynał od sprzedaży tylko odzieży męskiej, obecnie jednak w ich ofercie odnaleźć można zarówno kolekcję damską, jak i męską.

Jesteśmy bardzo podekscytowani ekspansją do Polski, kraju, gdzie jak wskazuje sprzedaż online, mamy już lojalną bazę klientów. Jesteśmy dumni, że pierwszym etapem wejścia na polski rynek będzie współpraca z DH Vitkac – powiedział William Kim, dyrektor generalny AllSaints.

Już 28 października wielbiciele skórzanych ramonesek AllSaints i rockowych elementów będą mogli wyposażyć swoją szafę stacjonarnie – w warszawskim Vitkacu. Industrialna przestrzeń zaprojektowana specjalnie pod ten brand znajduje się na III piętrze domu handlowego. Nie zapomnijcie swoich deskorolek, bo częścią ekspozycji sklepu jest rampa. Dodatkowo znajdziecie tam wirtualną przymierzalnię, „game room” z flipperami i konsolami do gier, Denim Bar i Sneaker Caffee.

AllSaints to jedna z wiodących marek na rynku innowacji technologicznych, doskonale wpisuje się w portfolio DH Vitkac. Jesteśmy bardzo dumni z posiadania tak ważnej marki jak AllSaints i mam nadzieję na przyszły wspólny rozwój – skomentował Arkadiusz Likus, założyciel i właściciel DH Vitkac.

III piętro Vitkaca to unikatowy projekt, który łączy retail ze współczesną formą spędzania czasu. Oprócz AllSaints znajdziemy tam takie marki jak Versace, Alexander McQueen, Marcelo Burlon, adidas x Alexander Wang, Theory, Coach, Helmut Lang, adidas by Raf Simons, John Varvatos, Marc Jacobs, MISBHV i wiele innych.

Wejście marki do Polski to efekt realizacji strategii marki, która od 2009 r. postawiła na globalną ekspansję. Dziś ich sklepy odnaleźć można w Europie, Ameryce Północnej i Południowej, Azji i na Bliskim Wschodzie w ponad 240 sklepach, sklepach franczyzowych, koncesjach i punktach sprzedaży.

Źródło: fashionbiznes.pl