Międzynarodowe Targi Designu 4DD przyciągnęły ponad 25 tysięcy zwiedzających. Wielu z nich to profesjonaliści na co dzień dbający o to, aby nasze wnętrza były funkcjonalne, przestronne i co najważniejsze – ładne. Dla nich, ale i klientów indywidualnych firma Elita przygotowała najnowsze propozycje mebli łazienkowych.
Firma Elita znalazła się w gronie ponad 300 wystawców targów 4 Design Days, którzy w dniach 24–27 stycznia pokazali najnowsze rozwiązania do domu. Elita, producent wysokiej jakości mebli łazienkowych, postawił w tym roku na piękne stoisko prezentujące spokojne, jasne wnętrze połączone z drewnem i elementami ceramiki. Bo właśnie takie mają być dzisiejsze łazienki, które po ciężkim dniu pracy, uspokoją nas, zrelaksują i wyciszą – takie opinie słyszymy od architektów i projektantów w nawiązaniu do trendów wyposażenia wnętrz.
Elita jednak poszła w projektowaniu o krok dalej. Oprócz funkcjonalnej, pięknej i ergonomicznej łazienki pozwoliła klientom na indywidualizm i swobodny wybór mebla, tak pod kątem wielkości, uchwytów, jak i koloru. – Chcemy, aby nasze najnowsze produkty były dla klientów w pewnym sensie interaktywne. Dzięki oferowanym przez nas meblom modułowym, klient może swobodnie dodawać wybrane części, może je łączyć ze specjalnymi blatami lub samodzielnie dobierać różne elementy – uchwyty, wykończenia czy szafki. Wszystko po to, aby stworzyć łazienkę własnych aranżacji i marzeń – mówił Tomasz Pietrzak, dyrektor ds. rozwoju biznesu Elita Sp. z o.o
Zobacz jak zaprezentowała się firma podczas targów 4DD.
Redakcja naszego portalu porozmawiała także z przedstawicielami o najnowszych produktach, które zostaną wprowadzane na rynek w 2019 oraz o tym, jak ważna jest obecność marki na targach z perspektywy biznesowej:
Jak zaznaczają przedstawiciele firmy, pomimo tego, że nadal prym wiodą blaty z naturalnego drewna o jasnych, ciepłych barwach, zarówno klienci, jak i producenci lubią bawić się kolorami. W meblach łazienkowych pojawiają się więc elementy czerni, srebra, a także złota czy nawet czerwieni. Wybór przez klienta armatury, czy też kontrastującego uchwytu pozwala na personalizację produktu, tak, aby czuł się on w swojej łazience jak najlepiej. – A jak się okazuję, własna konfiguracja mebli odgrywa dla klientów niezwykle ważną rolę – dodaje Tomasz Pietrzak z firmy Elita w rozmowie z portalem BiznesTuba.pl.
Firma Elita istnieje na rynku już od ponad 20 lat i jest zlokalizowana w północnej części Polski. Producent mebli łazienkowych, specjalizujący się głównie w meblach lakierowanych wyjątkowo odpornych na wilgoć, posiada 2 fabryki, które rocznie wytwarzają ponad 600 000 produktów. Firma zatrudnia dziś ponad 520 osób i działa na najważniejszych rynkach europejskich.
Jak zaznacza sam wiceprezes firmy i dyrektor generalny Elita Sp. z o.o. – Marcin Dymarski: największym kapitałem firmy są ludzie. – Nasi ludzi rośli razem z fabryką, nasi ludzie budowali tę fabrykę. Pracownicy Elita to pasjonaci. Mówię to, bo maszyny produkcyjne może kupić każdy, natomiast dobrych ludzi już nie.
Zobacz też: