W dobie nowych technologii, e-maili i mobilnych komunikatorów nadal najtrwalsze kontakty na gruncie zawodowym nawiązujemy poprzez bezpośrednie spotkania. Podarowanie partnerom biznesowym miłego upominku z pewnością zacieśni nasze relacje. Zbliżające się Święta Bożego Narodzenia będą ku temu idealnym pretekstem.
Prezenty firmowe przynoszą korzyści zarówno na polu emocjonalnym jak i biznesowym. Podarunek to dowód naszego zainteresowania drugim człowiekiem oraz sposób na budowanie pozytywnych skojarzeń z naszą marką czy produktem. Jest to również inwestycja na przyszłość, bowiem w relacjach międzyludzkich działa tzw. reguła wzajemności.
Podarunek firmowy powinien kojarzyć się z naszą marką, ale pamiętajmy też by dobrać go do danej okazji, osoby bądź prowadzonej przez nią działalności. To pokaże, że wybór nie jest przypadkowy. Natomiast kupując prezent dla zagranicznego partnera warto dokładnie zapoznać się z panującymi w danym kraju zwyczajami i zasadami.
Upominki w postaci gadżetu reklamowego to świetna forma unikalnego prezentu świątecznego oraz dobry sposób na przypomnienie klientom czy partnerom biznesowym o naszej firmie. Ważne jest dopasowanie odpowiedniego podarunku do charakteru czy upodobań obdarowywanego lub łączącej nas relacji. Pomoc w wyborze właściwego prezentu ze strony firmy oferującej gadżety jest więc nieoceniona. – mówi Marcin Springer, CEO Promocyjne.pl.
Prezenty mają ogromną moc, dlatego warto już dziś pomyśleć o odpowiednim świątecznym upominku dla partnera biznesowego. Robiąc zakupy w sklepie internetowym, mamy nieograniczony dostęp do bardzo szerokiej oferty, zawsze możemy liczyć na fachowe doradztwo przeszkolonego personelu, a przy okazji zaoszczędzimy czas i pieniądze.