Kruchy i niespokojny świat BANI to nowe realia każdej organizacji, a jedyne czego możemy być pewni to zmiana – ta na pewno nastąpi, zarówno w przestrzeni prywatnej, jak i zawodowej. Świat turbulencji i „wielokryzysu” – tak możemy opisać okoliczności, w jakich obecnie działamy i główne pytanie brzmi: „jak sobie w nim radzimy?”.
Podczas debaty porozmawiamy o zmianach, jakie wydarzają się w miejscach pracy i reakcjach zespołów na nie. Zastanowimy się, w jaki sposób możemy zadbać o zespół, żeby lepiej odnajdywał się w sytuacji zmian, a także powiemy o tym, kim jest lider nowych czasów.
Wszystko to w odniesieniu do wyników ogólnopolskiego badania „Presja zmian a emocje i zdrowie psychiczne w środowisku pracy” przeprowadzonego w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-informacyjnej „Bliżej Siebie” na przełomie kwietnia i maja tego roku.
Główne watki, jakie omówimy:
Jak reagujemy na zmiany w miejscu pracy i czy można oswoić tę zmianę?
Dlaczego o zmianie trzeba rozmawiać?
Dlaczego w zarządzaniu w zmianie ważny jest czynnik ludzki?
Dlaczego w kontekście troski o dobrostan pracownika ważne jest podejście systemowe, a nie eventowe?
Dlaczego empatia jest niezbędna w świecie turbulencji?
Jak rozwijać kompetencje niezbędne w świecie BANI?
Jaki lider poradzi sobie w świecie ciągłych zmian i jakich umiejętności potrzebuje?
Dlaczego warto uczestniczyć?
Debata połączy spojrzenie teoretyczne i praktyczne, wnosząc wskazówki i porady, a także realne przykłady z życia firm, które mogą być przykładem dla zespołów HR, jak i kadry menedżerskiej. Podczas debaty powiemy „sprawdzam”, by ocenić, w którym miejscu jesteśmy jako firmy, pracownicy i liderzy w świecie turbulencji, a przede wszystkim by ustalić, jak możemy poprawić sytuację i lepiej sobie radzić.
W debacie udział wezmą:
Agata Swornowska-Kurto – CEO Grupy Artemis
Marta Stańczak – Managing Director Sodexo Polska
Monika Borowa – Dyrektorka HR Partnerka Biznesowa w obszarze Sieci i IT Orange Polska
Romeo Grzębowski – ekspert w obszarze zarządzania ludźmi, rozwoju liderów i zespołów
Ilona Perużyńska-Zych – liderka HR-wa z 25-letnim doświadczeniem w biznesie, Dyrektorka personalna, Executive Business Mentor & Coach
ZAPRASZAMY! – STARTUJEMY: 24 lipca o godz. 10:00
https://www.linkedin.com/events/7218898890471702528/comments/