Amazon wystartował w Polsce. Klienci już mogą kupować na Amazon.pl i wybierać spośród ponad 100 milionów produktów. Korzystając codziennie z niskich cen i szybkiej, niezawodnej dostawy. Klienci mogą również cieszyć się darmową dostawą dla zamówień powyżej 100 PLN. Firma oferuje szeroki wybór produktów z ponad 30 kategorii, takich jak książki, elektronika użytkowa, sport i rekreacja. Ponadto narzędzia i artykuły gospodarstwa domowego, zabawki i produkty dla dzieci. Towary pochodzą od tysięcy europejskich i polskich przedsiębiorstw.
- Klienci z Polski mogą od dziś robić zakupy na Amazon.pl, ciesząc się niskimi cenami ponad 100 milionów produktów z ponad 30 kategorii oraz niezawodną, bezpłatną dostawą przy zamówieniach spełniających określone warunki.
- Klienci mogą kupować od tysięcy europejskich i polskich firm.
- Urządzenia Amazon, w tym nowe międzynarodowe wersje urządzeń Echo i Echo Dot oraz Kindle Paperwhite. Są już dostępne w sprzedaży na Amazon.pl
Polscy klienci mogą wygodnie robić zakupy z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie. Ponadto z łatwym procesem zwrotów i obsługą klienta w języku polskim za pośrednictwem aplikacji Amazon Shopping oraz poprzez przeglądarki internetowe. Mogą również w prosty sposób przeglądać ciągle zwiększającą się ofertę, czytać opinie klientów. Wyświetlać spersonalizowane rekomendacje, tworzyć listy życzeń i śledzić swoje zamówienia. Do wyboru mają płatności za pomocą kart Visa, Mastercard oraz za pośrednictwem usług Przelewy24 i BLIK.
Platforma oferuje szeroką gamę produktów pochodzących zarówno od polskich przedsiębiorstw, jak również od dużych, lubianych producentów. Klienci mogą znaleźć produkty w świetnych cenach, oferowane przez polskie marki. Takie jak Zelmer, Gerlach, Trefl, Bambino, Krosno, a także międzynarodowe, między innymi ASUS, Mattel, Hasbro, LEGO i Bosch.
Urządzenia Amazon dostępne w Polsce
Od dzisiaj na stronie Amazon.pl będą dostępne dla polskich klientów międzynarodowe wersje urządzeń Echo i Echo Dot. Echo i Echo Dot to głośniki połączone z chmurową usługą Alexa, umożliwiającą interakcje za pomocą głosu. Klienci w Polsce mogą korzystać z Alexy w języku angielskim, zyskując teraz głosowy dostęp do Spotify, serwisu wiadomości z RMF FM. Ponadto lokalnych radiostacji z TuneIn oraz informacji lokalnych. Ponadto także do innych popularnych funkcji Alexy, takich jak timery, alarmy, pogoda, inteligentny dom, połączenia Alexa-to-Alexa i wiele innych. Międzynarodowa wersja Echo będzie dostępna od 349,99 zł, a Echo Dot od 199,99 zł i będą one dostępne w wersji Charcoal (kolor czarny). Więcej informacji na stronie amazon.pl/echo i amazon.pl/echodot.
Czytnik książek elektronicznych Kindle Paperwhite jest również dostepny. Kindle Paperwhite jest wodoodporny i posiada przeciwodblaskowy wyświetlacz, na którym można czytać jak na prawdziwym papierze, nawet w pełnym słońcu. Dzięki regulowanemu oświetleniu można korzystać z niego w pomieszczeniach i na zewnątrz, w dzień i w nocy. Wszystkie e-czytniki Kindle są lekkie, przenośne, zapewniają nie godziny, a tygodnie pracy na jednym ładowaniu baterii i mieszczą tysiące książek. Kindle Paperwhite dostępny jest już od 649,99 zł.
Lider sprzedaży online w Polsce
Firma działa w Polsce od 2014 roku. Amerykańska Izba Handlowa ogłosiła w 2020 roku, że firma jest największym amerykańskim pracodawcą w kraju. I trzecim co do wielkości amerykańskim inwestorem. Portal stworzył ponad 18 000 stałych miejsc pracy w dziewięciu nowoczesnych centrach logistycznych. Ulokowanych w Sadach (pod Poznaniem), Sosnowcu, Kołbaskowie (koło Szczecina). Ponadto w dwóch obiektach w Bielanach Wrocławskich, Pawlikowicach (koło Łodzi), Łodzi, Okmianach (koło Bolesławca). Także w Gliwicach oraz w biurze Amazon Web Services i w Centrum Rozwoju Technologii Amazon w Gdańsku, które dostarczają innowacyjne rozwiązania wspierające produkty i usługi na całym świecie, w tym rozwiązania głosowe Alexa.
W 2021 roku uruchomione zostanie 10. centrum w Świebodzinie, gdzie powstanie ponad 1 000 nowych etatów. Od początku pandemii, wszystkie oddziały firmy przyjęły jako nadrzędny priorytet zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom. Inwestując w 2020 roku ponad 11,5 miliardów dolarów w realizację tego celu. W kwocie tej znajduje się inwestycja w wysokości ponad 1,2 miliarda dolarów, którą przeznaczono na urządzenia do pomiaru temperatury, maseczki, rękawice, ulepszone procesy czyszczenia i dezynfekcji, testy i więcej. Tylko w Polsce marka dostarczył swoim pracownikom ponad 19,5 mln par rękawiczek. Ponad 7,2 mln maseczek, 37,1 mln chusteczek dezynfekujących i 141,3 mln opakowań środków do dezynfekcji rąk. Ponadto także dokonał ponad 150 istotnych zmian w procesach w celu poprawy bezpieczeństwa.
Serwis oferuje możliwości rozwoju dla polskich firm – dużych i małych
Dzięki uruchomieniu platformy, polskie firmy będą mogły łatwiej sprzedawać swoje produkty. Docierać do większej liczby klientów i dzięki temu rozwijać się. Firma zainwestował miliardy dolarów w infrastrukturę i usługi techniczne, które pomagają małym i średnim firmom dotrzeć do nowych klientów w Polsce i na całym świecie. Oferujemy proste narzędzia do wystawiania ofert, które obsługują wszystkie osiem europejskich serwisów marki. Tym samym umożliwiając łatwe rozszerzenie rynków zbytu o inne kraje europejskie. Także wsparcie online 24/7 dla Partnerów Sprzedaży, przyjazne i przejrzyste warunki sprzedaży i opłat oraz raporty. Ponadto narzędzia analityczne pomagające rozwijać się przedsiębiorstwom. Obecnie 1,7 miliona małych i średnich firm sprzedaje w sklepach marki na całym świecie. W 2019 roku ponad 200 000 przedsiębiorców odnotowało wartość sprzedaży przekraczającą 100 000 dolarów.
Źródło: Amazon