Odpowiedzialny biznes w czasie pandemii. Ukazała się najnowsza odsłona wywiadów z firmami, które włączyły się w walkę z pandemią koronawirusa. Marcin Czyczerski, prezes Zarządu CCC oraz Katarzyna Borucka, dyrektorka ds. korporacyjnych w Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie zaprezentowali działania z obszaru zarządzania, bezpieczeństwa i zaangażowania społecznego. Wywiady przygotowano w ramach akcji Forum Odpowiedzialnego Biznesu #BiznesReagujeOdpowiedzialnie.
Cykl wywiadów, przygotowanych przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, to podsumowanie zaangażowania przedsiębiorstw w walkę z pandemią. Ponadto nakreślenie kontekstu wyzwań, przed jakimi staje biznes w obliczu społeczno-ekonomicznych skutków pandemii. W ramach akcji wypowiadają się czołowi przedstawiciele firm, zaangażowanych w realizację koncepcji CSR (CSR – Corporate Social Responsibility).
Odpowiedzialny biznes w CCC
– Koronakryzys wymusił czasem drastyczne zmiany w naszym życiu. W tej nowej sytuacji musiał odnaleźć się również biznes. Zapraszam do obejrzenia rozmów o tym, jak na pandemię odpowiedziały firmy, na co dzień wprowadzające zasady CSR i zrównoważonego rozwoju. O zaangażowaniu i troskę o bezpieczeństwo interesariuszy, funkcjonowanie biznesu oraz wsparcie udzielane między innymi służbie zdrowia – mówi Marzena Strzelczak, prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Pandemia okazała się dla firmy sprawdzianem z klientocentryczności, rozwoju digital, pracy zespołowej oraz tempa adaptacji do nowych warunków. Marcin Czyczerski, prezes Zarządu CCC opowiada o zmianach, które zaszły w funkcjonowaniu firmy oraz doświadczeniach związanych z tym czasem. Ich udziałem stały się między innymi sukcesy w obszarze usług e-commerce, a także aktywna pomoc szpitalom i współpraca z nimi.
Oglądaj cały wywiad >> https://www.youtube.com/watch?v=cIwYvgMAvjg
Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie
Odpowiedź Coca-Cola HBC Polska na pandemię koronawirusa przedstawiła Katarzyna Borucka, dyrektorka ds. korporacyjnych w Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie. Pierwszy etap pandemii wymagał zapewnienia bezpieczeństwa pracownikom i zapewnienia ciągłości biznesowej, szczególnie w przypadku branży spożywczej. Kolejne działania obejmowały ciągły monitoring sytuacji oraz stały kontakt z pracownikami, klientami i kluczowymi interesariuszami, by podejmować właściwe decyzje. Ponadto w obszarze zaangażowania społecznego m.in. firma przeznaczyła łącznie 7,5 mln złotych na wsparcie placówek medycznych. Ponadto branży gastronomicznej – z powodu pandemii wiele lokali musiało wstrzymać lub znacząco ograniczyć działalność.
Oglądaj cały wywiad >> https://www.youtube.com/watch?v=4aDQpd3-pQk
Źródło: odpowiedzialnybiznes.pl