Dziewięć minut i jedenaście sekund na temat technologii, stylu życia i sportu: Porsche wzbogaca swoją komunikację w sieci o nowy internetowy program TV pod tytułem „9:11 Magazine”. Pod adresem 911-magazine.porsche.com producent sportowych aut prezentuje ciekawe i przydatne informacje o wszystkim, co wiąże się z Porsche – od prezentacji nowych samochodów przez związane z marką doświadczenia aż po kamienie milowe z historii firmy. Nowy format stanowi uzupełnienie magazynu dla klientów „Christophorus” i również doczeka się pięciu wydań rocznie, w języku niemieckim oraz angielskim. Dla redaktorów internetowych przygotowano specjalną usługę: mogą oni na własne potrzeby wykorzystywać całe odcinki lub poszczególne fragmenty „9:11 Magazine”. Ponadto dziennikarze mają bezpłatny dostęp do dodatkowych materiałów filmowych i zdjęć.
„»Magazyn 9:11« wzbudza emocje, w przystępny sposób objaśnia rozwiązania techniczne i technologiczne, a do tego dostarcza ciekawych informacji na temat przeszłości, teraźniejszości i przyszłości Porsche. Sercem magazynu są ludzie – to oni opowiadają historie, które trafiają do widzów i zapadają im w pamięć” – mówi Josef Arweck, wiceprezes Porsche AG ds. komunikacji.
Weźmy przykład Waltera Röhrla. W pierwszym odcinku magazynu, zrealizowanego pod hasłem „Odwaga”, dwukrotny rajdowy mistrz świata i najlepszy kierowca wyścigowy swoich czasów opowiada o legendarnej nocy w Arganil – i o tym, w jaki sposób, będąc nowicjuszem, zdeklasował całą rajdową śmietankę. Inny fragment przybliża najodważniejsze kolory modelu 911. „Odwaga, by zwolnić” przedstawia historię podróży Porsche Panamera przez malownicze tereny szkockich Highlands. Legendarne modele transaxle stanowią jeżdżący dowód szczególnej odwagi projektantów Porsche. „Pure” – drugi odcinek magazynu – zostanie z kolei poświęcony ikonie samochodów sportowych, modelowi 911.
„9:11 Magazine” to kolejny krok w cyfrowej strategii informacyjnej Porsche, skierowanej do dziennikarzy oraz aktywnych użytkowników internetu i mediów społecznościowych. Jej głównym elementem jest Newsroom Porsche – firmowy blog, magazyn internetowy i hub socialmediów w jednym. Ponadto, dodatkowe informacje na bieżąco pojawiają się na Twitterze: konto @PorscheNewsroom publikuje wiadomości na wszystkie tematy powiązane z marką (obecnie śledzi je około 436 tysięcy followersów); @PorscheRaces to twitterowy kanał poświęcony wszystkim aktywnościom sportowym w klasie GT; a @Porsche_Team koncentruje się na działaniach zespołu i kierowców LMP1. Porsche ma także swój własny kanał na internetowej platformie społecznościowej „Drivetribe”, firmowanej przez byłe gwiazdy programu „Top Gear”: Clarksona, Maya i Hammonda. Na instragramowym profilu można z kolei znaleźć informacje opatrzone unikalnymi zdjęciami.
Źródło:Porsche Polska