Przy paryskim Place du Marché Saint‑Honoré, otwarty został kolejny salon Audi City. Piąta już na świecie placówka zbudowana w myśl koncepcji w pełni cyfrowego showroom’u, w samym sercu francuskiej stolicy prezentuje najnowocześniejsze rozwiązania spod znaku czterech pierścieni. Słynny Place Vendôme i Rue Saint‑Honoré, znajdują się w bezpośrednim sąsiedztwie.
Goście odwiedzający nowy showroom czterech pierścieni, będą mieli okazję do zapoznania się z pełną gamą produktów marki Audi. Prezentacja przebiega cyfrowo. W ten sposób można wybrać również wszystkie specjalne elementy wyposażenia oraz opcje indywidualizacji. Na ogromnych, sięgających sufitu ekranach, których powierzchnia to prawie 40 metrów kwadratowych, klienci mogą skonfigurować swoje wymarzone Audi na miliony sposobów. Ogromne ekrany, tzw. „powerwall’e”, z fotograficzną wręcz dokładnością wyświetlają obraz wybranego, spersonalizowanego samochodu marki Audi, ukazując tak drobne detale, jak np. szwy na skórzanych fotelach.
Cztery, również w pełni wyposażone w cyfrowe udogodnienia pomieszczenia – „Customer Private Lounges”, zapewniają prywatną przestrzeń niezbędną do osobistych rozmów z doradcami i do zawarcia umowy. W paryskim Audi City, na klientów oczekuje też nowe, nie proponowane dotąd rozwiązanie – „Audi Intelligence Lounge”, dzięki któremu pobyt w salonie jest jeszcze bardziej relaksujący i ekskluzywny. Świat Audi prezentowany jest w paryskim Audi City na kompaktowej powierzchni około 350 metrów kwadratowych.
Audi, to światowy pionier cyfrowej sprzedaży samochodów segmentu premium. Pierwsze Audi City powstało w roku 2012 w Londynie, a następne, w kolejnych latach uruchamiane były w Pekinie, w Berlinie, a kilka tygodni temu również w Stambule. Koncepcja salonu łączy zalety tradycyjnego handlu, z całą gamą cyfrowych innowacji. Dzięki temu, Audi City staje się kluczowym dla koncernu z Ingolstadt laboratorium prowadzonych wirtualnie działań sprzedażowych.
Audi