Ekologiczny mBank zrezygnował z papierowych ulotek. 5 ton papieru rocznie – tyle mBank oszczędzi na niedrukowaniu ulotek. Informacje o usługach będą pokazywane klientom w formie elektronicznej. Dodatkowo wprowadzenie systemu zarządzania wydrukami i sprawne przejście znacznej części pracowników w tryb pracy zdalnej pozwoliło na oszczędzenie 4 mln kartek A4. To kolejny krok w kierunku bycia organizacją „less waste” i dbania o środowisko naturalne.
Ekologiczny mBank
Przede wszystkim mBank jako organizacja odpowiedzialna społecznie uwzględnia w swojej działalności wpływ na otoczenie:
- Ogłosił, że ograniczy kredytowanie projektów opartych na paliwach kopalnych na rzecz finansowania odnawialnych źródeł energii
- Ogranicza zużycie plastiku. Ponad rok temu wycofał plastikowe butelki z wodą i kubeczki, przechodząc na kranówkę.
- Wdrożył szereg rozwiązań ekologicznych w swojej łódzkiej siedzibie. Ponadto wiele udogodnień dla rowerzystów. Ta sama idea towarzyszy mu przy organizacji nowej warszawskiej centrali.
- Teraz wycofał ulotki z oddziałów i znacząco ograniczył liczbę drukowanych dokumentów.
Nieustannie bank zachęca nie tylko pracowników, ale i klientów, do zgłaszania kolejnych pomysłów i inicjatyw, dzięki którym będzie mógł być bardziej przyjazny środowisku. Przede wszystkim wystarczy napisać na adres csr@mbank.pl
Źródło: mBank
Przeczytaj także: BLIK: e-commerce to główne miejscem zakupów Polaków
BLIK: e-commerce na długo będzie głównym miejscem zakupów Polaków. Akcja #ZostańwDomu, która ma ograniczać ryzyko zarażania się koronawirusem COVID-19, szybko zmieniła zwyczaje zakupowe Polaków. Obecna sytuacja zmusza do planowania zakupów niezbędnych do dłuższego pobytu w domu.