Rozwiązanie, dotąd stosowane tylko przez największych światowych graczy wkracza do rodzimych restauracji. Rozstrzygnięto konkurs dla klientów na hasło do ogólnopolskiej sieci wifi restauracji Gruby Benek. We wszystkich lokalach będzie ono takie samo, a zastosowanie nowoczesnej technologii spowoduje, że wystarczy, by klient tylko raz się do niej zalogował. Potem, bez względu na to, w której pizzerii na terenie kraju się znajdzie, sieć rozpozna użytkownika i połączy się z nim automatycznie.
To rzadkie rozwiązanie. W naszym kraju stosuje je niewiele podmiotów – zwykle restauracje należące do globalnych gigantów (Mcdonald, KFC, Subway). Gruby Benek to pierwsza rodzima sieć pizzerii, która wdrożyła tę technologię. Jest ona bardzo wygodna dla użytkowników, którzy nie muszą już przy każdej wizycie, bez względu na to, w którym lokalu na terenie kraju się znajdą, wyszukiwać jej ponownie i wpisywać hasła.
Do współpracy zaproszono klientów, dla których rozpisano konkurs na hasło do sieci.
Konkurs cieszył się ogromnym zainteresowaniem, prawdę mówiąc nie spodziewaliśmy się takiego odzewu – mówi Mateusz Szewczyk, prezes zarządu sieci Gruby Benek – To potwierdziło nasze wcześniejsze obserwacje, które wskazywały na to, że klienci stają się co raz bardziej wymagający – oczekują już nie tylko dostępu do darmowego internetu, ale też maksymalnego ułatwienia w korzystaniu z sieci. Dlatego to rozwiązanie spotkało się z bardzo dobrym przyjęciem.
Nagrodzono blisko 50 osób z całej Polski. Otrzymały one pizze, a najbardziej kreatywni również gry na konsole. Zwyciężyło hasło „grubyinternet” p. Michała Płonki.