Firma LG Electronics ogłosiła rozpoczęcie globalnej współpracy z firmą Netflix. Współpraca ma na celu szeroki rozwój działalności z zakresu internetowego przesyłania treści na żądanie. Działania obu spółek będą kierowane do widzów z krajów, w których telewizja internetowa obecnie przeżywa największy rozwój.Dzięki tej współpracy fani seriali telewizyjnych z Azji, Bliskiego Wschodu i Europy będą mogli cieszyć się obszerną bibliotekę treści wysokiej jakości – także w technologii 4K HDR.

Firma LG została wybrana na głównego partnera Netflix ze względu na doskonałą jakość obrazu oraz wydajność, która udoskonaliła branżę Smart TV i tym samym wpłynęła na wrażenia wizualne dostarczane przez Netflix. W momencie wejścia marki na nowe rynki, LG oraz Netflix połączyły siły by dostarczać serwisy i unikalny kontent do jeszcze szerszego grona.

Dzięki temu Netflix jest już dostępny na telewizorach LG Smart TV od 6 stycznia również w Polsce. Od tego momentu aplikacja Netflix (do pobrania z LG Store) pojawi się na telewizorach LG z systemem webOS 1.0,natomiast na Smart TV z webOS 2.0będzie dostępna w II turach: od 6 stycznia oraz z końcem marca 2016. Z kolei na telewizorach LG Smart TV z systemem NetCast 3.0/4.0/4.5 aplikacja serwisu pojawi się z końcem stycznia 2016 (w zależności od harmonogramu aktualizacji).

Wśród cieszących się uznaniem publiczności i krytyków seriali dystrybuowanych przez Netflix znalazły się takie tytuły, jak realizowany na licencji Marvela Daredevil, Orange is the New Black czy Sense8. Spółka planuje także udostępnianie swoim odbiorcomzróżnych części świata wyświetlany w jakości HDR serial Marco Polo. Podczas targów International Consumer Electronics Show (CES) 2016, które trwają w Las Vegas, odwiedzający stoisko LG będą mogli obejrzeć specjalny klip w jakości 4K HDR, zawierający ujęcia z popularnego serialu Netflixa, Daredevil, realizowanego na licencji Marvela w technologii Dolby Vision™.

Netflix wyraził szczególne uznanie dla telewizora LG 4K HDR OLED TV ze względu na czystą jak nigdy dotąd czerń obrazu, niezwykle wyraźny kontrast i dynamikę kolorów. Partner docenił także wyjątkową głębię obrazu na ekranie OLED, który daje widzom pewność, że nie umknie im żaden szczegół.

„Nasza współpraca z LG sprawi, że miłośnicy rozrywki z całego świata będą mogli poznać firmę Netflix i cieszyć się oferowanymi przez nas treściami” mówi Scott Mirer, wiceprezes programu partnerów Netflix w zakresie urządzeń.„Z niecierpliwością czekamy na moment, kiedy będziemy mogli zaoferować naszym odbiorcom najnowocześniejsze technologie i możliwość oglądania ich ulubionych seriali w rozdzielczości 4K i jakości HDR”.

„Jesteśmy niezwykle podekscytowani faktem, że zostaliśmy partnerem biznesowym najpopularniejszego na świecie dostawcy treści cyfrowych, jakim jest Netflix”, mówi Brian Kwon, prezes i dyrektor generalny spółki LG Home Entertainment Company. „Firma LG na pewno będzie wciąż z pasją udoskonalać technologie obrazu i dźwięku, aby zagwarantować konsumentom z całego świata wyjątkowe wrażenia podczas oglądania treści 4K w jakości HDR. Stale wdrażamy najbardziej obiecujące i przełomowe rozwiązania technologiczne, dlatego możemy utrzymać pozycję lidera na światowym rynku telewizji premium”.

 

 

LG Electronics, Inc.