W dniach 4–7 października odbyły się międzynarodowe targi Warsaw Home w nadarzyńskim PTAK Expo. Podczas wydarzenia zaprezentowano oferty producentów i dystrybutorów z branży wyposażenia wnętrz. Wśród wystawców nie zabrakło największego i najbardziej znanego polskiego producenta urządzeń domowych – firmy Amica, która razem z Andrzejem Polanem udowodniła, że sercem każdego domu jest kuchnia.
Warsaw Home to miejsce przyciągające architektów, projektantów wnętrz, właścicieli firm, studiów mebli kuchennych oraz klientów indywidualnych. Czterodniowe targi stanowią platformę biznesową zarówno dla międzynarodowych kontraktacji, a także są idealną przestrzenią inspiracyjną dla pasjonatów wyposażenia wnętrz. Wśród liderów rynku AGD zobaczyliśmy największego, polskiego producenta – markę Amica, która po raz pierwszy w historii pojawiła się na Warsaw Home z innowacyjną w skali kraju, serią X-type.
– Targi Warsaw Home są okazją dla odwiedzających do przyjrzenia się najnowszym trendom w wyposażeniu wnętrz, kierunkom rozwoju polskiego designu i poszukiwania wnętrzarskich inspiracji. Jako firma chcemy być blisko naszych klientów i pokazać nasze nowości, zarówno jeżeli chodzi o sprzęt, jak i zastosowane w nim rozwiązania, ułatwiające życie. Tegoroczne targi mają dla nas o tyle duże znaczenie, że pierwszy raz w Polsce prezentujemy naszą najnowszą linię produktów Amica X-type. Jako firma cały czas pracujemy nad rozbudową produktów do zabudowy, a urządzenia serii X-type są przykładem ergonomii i funkcjonalności, które z pewnością znajdą wielu zadowolonych użytkowników. Adresujemy je do najbardziej wymagających klientów, którzy chcieliby mieć w domu wyposażenie z jednej linii wzorniczej, idealnie wkomponowane w nowoczesną kuchnię – powiedział Tomasz Pietrzyk, PR manager Grupy Amica.
Linia X-type zadebiutowała w ubiegłym miesiącu na jednych z największych międzynarodowych targów elektroniki użytkowej w Berlinie – IFA 2018. Po wydarzeniu w mediach pojawiły się dziesiątki publikacji na temat wyjątkowych rozwiązań, a sama Amica po raz kolejny zaprezentowała wysoki poziom techniczny swych sprzętów.
Nowatorskie urządzenia X-type są doskonałym przykładem praktycznego wzornictwa, subtelnego w swojej formie i bogatego w rozmaitości ułatwiających życie funkcji. Warto podkreślić w tym miejscu fakt, że premierowa linia urządzeń X-type, została zaprojektowana m.in. na podstawie badań rynkowych (w tym etnograficznych), które precyzyjnie definiują rzeczywiste potrzeby użytkowników i oczekiwania współczesnych konsumentów. Producent we wspomnianej serii postawił więc na rozwiązania użyteczne, z których najchętniej korzystają Polacy w swoich domach.
Zobacz też:
W najnowszych produktach nie zabrakło nowoczesnej strony projektowej – Amica po raz pierwszy w Polsce zaprezentowała system automatycznego otwierania piekarnika OpenUp!, który jest nie tylko techniczną innowacją, ale z pewnością ułatwieniem codziennej obsługi dla wielu użytkowników. Ponadto pokazano sensorowe okapy sterowane gestem FrameOn. Wystarczy delikatny ruch dłonią w prawo lub lewo, aby włączyć/wyłączyć urządzenie czy kontrolować jego parametry, w tym aktywując oświetlenie.
Producent podczas targów pokazał także pierwsze w ofercie winiarki, dostępne wcześniej wyłącznie na innych rynkach. Produkty zyskały już zainteresowanie konsumentów z Francji i Anglii, a w ocenie zarządu Grupy, mają potencjał sprzedażowy także w Polsce. Uzupełnieniem nowej oferty i serii X-type są także szuflady grzejne i nowe lodówki.
Zgodnie z mottem– Amica for living – stoisko marki zlokalizowane w hali B, przyciągało zwiedzających rzeczywistymi projektami odzwierciedlającymi wnętrza polskich domów. Atrakcyjność ekspozycji dodał też znakomity szef kuchni, Andrzej Polan, który w pokazach gotowania na żywo (live cooking) przyrządzał dla zwiedzających autorskie potrawy przy użyciu produktów marki Amica.
Zobacz też naszą pełną relację z targów:
Międzynarodowe Targi Wyposażenia Wnętrz Warsaw Home po raz kolejny udowodniły, że wzornictwo i wyposażenie domów to…
Opublikowany przez BiznesTuba.pl Wtorek, 9 października 2018