Konferencja Multiscreen Day 2022 w formie hybrydowej ‒ stacjonarnie lub online ‒ już 27 kwietnia! Obecna sytuacja kryzysowa stawia przed brandami jeszcze większe wyzywania marketingowe. Który z dostępnych kanałów mediowych jest najlepszy do promowania naszego brandu? Jak skutecznie i racjonalnie budować markę w obecnej sytuacji kryzysowej? Odpowiedź na te i inne pytania przedstawią nasi prelegenci, którzy reprezentują różne specjalności w branży marketingu i reklamy. Już 27 kwietnia 2022 r. podczas konferencji Multiscreen Day 2022.
Podczas siódmej edycji konferencji będziemy mówić o tym, jak skutecznie budować markę na wielu ekranach. Jednocześnie nie pozostając ślepymi na to, jak obecnie wiele marek radzi sobie z kryzysem.
Multiscreen Day to jedyna taka konferencja w Polsce. Eksperci zaproszeni przez redakcje miesięczników „Media Marketing Polska” oraz „Handel” to praktycy, którzy podzielą się wiedzą i doświadczeniem w obrębie ww. bloków tematycznych. Ciekawymi punktami konferencji będą praktyczne case studies oraz konkretne przykłady kreatywnych rozwiązań omawiane przez gości.
Wśród prelegentów znaleźli się: Maciej Szamowski, brand strategist, TikTok CE, Joanna Kopeć, senior media reaserch executive, Nielsen Media, Michał Zajdel, head of media and digital CEE, Kantar, Maciej Ziąbrowski, business developments & integrations director, TVN Grupa Discovery, Bartosz Sieradzki, investment director, Publicis Groupe Polska.
‒ W tym roku dołączyliśmy do tematyki konferencji zagadnienia związane z komunikowaniem marek podczas kryzysów. Oprócz tego jak co roku Multiscreen Day to duża dawka praktycznej wiedzy o efektywnej komunikacji, świecie digital, badaniach i branży VoD ‒ mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu „Media Marketing Polska”.
Więcej informacji: https://multiscreenday.pl
Źródło: Multiscreen Day
Przeczytaj także: Europejsko o odpadach
Europejsko o odpadach. O systemie kaucyjnym w Polsce pisaliśmy wielokrotnie. O ile we wrześniu ubiegłego roku przedstawiono zaledwie ogólne założenia, o tyle na koniec stycznia br. przekazano je do szerokich społecznych konsultacji. Tego dnia wiceminister Jacek Ozdoba przedstawił założenia projektu zmian ustawy o gospodarce opakowaniami oraz ustawy o odpadach, poddając je pod społeczny osąd. A czasu nie decyzje nie ma zbyt wiele, bo od 2023 mają one obowiązywać.