Toshiba Europe GmbH i firma M4B S.A. – czołowy międzynarodowy dostawca oprogramowania Digital Signage – ogłaszają nawiązanie współpracy z AmRest – największą niezależną firmą prowadzącą sieci restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej. Lokale KFC zostaną wyposażone w efektowne i łatwe w zarządzaniu cyfrowe menuboardy , które zastąpią dotychczas używane klasyczne menu.
Ponad dwa lata współpracy mającej na celu wypracowanie najlepszego dla AmRest rozwiązania, zaowocowały produktem idealnie dopasowanym do potrzeb organizacji. Firma AmRest poszukiwała dedykowanego i niezawodnego oprogramowania oraz zintegrowanego sprzętu. Wybór został dokonany przez wskazanie na oprogramowanie WAVE, które jest flagowym produktem M4B oraz dedykowane monitory z profesjonalnej serii TD-E1 Toshiba. Usytuowane nad kasami monitory, zapewniają wyraźny obraz, czytelny z każdego miejsca restauracji dzięki 178o kątowi widzenia oraz jasności 500 cd/m2 i rozdzielczości Full HD (1920 x 1080).
„Troszczymy się o zapewnienie naszym klientom jak najlepszych wrażeń, a to jest nierozłącznie związane z wyglądem restauracji KCF i panującą w nich atmosferą. Nowe cyfrowe menuboardy opracowane przez firmy M4B i Toshiba to znakomite rozwiązanie wspierające nas w obsłudze klienta” – mówi Iwona Sarachman, dyrektor ds. PR w AmRest.
„Cieszymy się, że firma AmRest wraz z M4B wybrała do restauracji KFC cyfrowe menuboardy Toshiba. Współpraca z tak uznaną międzynarodową marką, to kolejne ważne osiągnięcie naszego europejskiego oddziału Business Display Solutions, którego pozycja w regionie znacznie wzrosła w ciągu minionych 12 miesięcy”- stwierdził Krzysztof Lis, Head of Sales for Business Display Solutions w Toshiba Europe.
Współpraca z M4B oraz AmRest to kolejny sukces europejskiego oddziału Toshiba Business Display Solutions, który w ciągu ostatniego roku potroił liczbę partnerów i czterokrotnie zwiększył swoje przychody.
Dokładna specyfikacja opisanych produktów zależy od modelu i jego dostępności na danym rynku.