Zadbaj o zdrowie pracowników razem z aplikacją Mindy i HR Personel i Zarządzanie. Stale rosnące tempo życia i kolejne wyzwania cywilizacyjne pogarszają naszą kondycję mentalną. Warunki, w których byliśmy zmuszeni funkcjonować podczas pandemii, a także obecnie w czasie zagrożenia wojną, zweryfikowały nasze umiejętności radzenia sobie ze stresem i strachem.

Kwietniowe wydanie HR Personel i Zarządzanie poświęcone jest m.in zdrowiu pracowników. Dlatego we współpracy z Mindy – medytacja, sen, wiedza przygotowaliśmy dla czytelników prezent.

Bezpłatnie przez cały kwiecień możecie zadbać o wellbeing mentalny, nauczyć się radzić sobie ze stresem i dowiedzieć się więcej w obszarze psychoedukacji. W aplikacji Mindy znajdziesz ponad 600 różnych treści przygotowanych przez ekspertów! Zadbaj o zdrowie pracowników! Kod z darmowym dostępem znajdziesz w kwietniowym wydaniu magazynu HR Personel i Zarządzanie.

Zadbaj o zdrowie pracowników razem z aplikacją Mindy i HR Personel i Zarządzanie - okładka magazyny HR Personel i Zarządzanie.

Przeczytaj także: Wyścig (nie) tylko o najlepszych. Trendy w rekrutacji w 2022 roku

Wyścig (nie) tylko o najlepszych. Trendy w rekrutacji w 2022 roku. W ostatnich dwóch latach zmienił się rynek pracy, a także potrzeby firm. W niektórych branżach mamy rynek kandydata. Dlatego rekruterzy prześcigają się w pomysłach, w jaki sposób zachęcić osoby do aplikowania na wolne stanowiska. Okazuje się, że dziś mają szansę nie tylko kandydaci z wysokimi kwalifikacjami. Ponadto także ci bez doświadczenia, ale za to z potencjałem i ochotą do nauki. Liczy się też autentyczność i umiejętność dostosowania do zmian.

Dane zawarte w globalnym raporcie „Future of Work in Logistics” 2021 wskazują, że pokolenie X (osoby urodzone w latach 1965–1980) obejmuje obecnie ponad połowę stanowisk kierowniczych. A w nadchodzących latach te proporcje jeszcze się zwiększą. Największy udział na rynku przypada zaś milenialsom, którzy do 2030 r. będą stanowić 40 proc. populacji w wieku produkcyjnym. To właśnie przedstawiciele tych pokoleń odpowiadają za 73 proc. wszystkich decyzji zakupowych w handlu B2B. Z kolei wchodzące dopiero na rynek pokolenie Z (1997–2012) będzie miało kluczowe znaczenie dla kierunku rozwoju firm w przyszłości.