Deni Cler Vintage – polska marka rusza z platformą resale’ową. Deni Cler jako pierwsza marka modowa na polskim rynku rusza z platformą resale’ową. Za pośrednictwem Deni Cler Vintage, internetowej platformy marki będzie można sprzedawać archiwalne ubrania marki. Przyszłością mody jest model cyrkularny. Marka kładzie coraz większy nacisk na ekologię.

Ekologia jest coraz ważniejszym czynnikiem definiującym rozwój mody. Mądre gospodarowanie zasobami naturalnymi to jedno z najważniejszych wyzwań współczesności. Deni Cler od lat podkreśla, jak ważne jest dla niej środowisko. Platforma Deni Cler Vintage jest kolejnym krokiem marki w kierunku budowania neutralności środowiskowej. Usługa Vintage jest dostępna wyłącznie w formie online, za pośrednictwem strony vintage.denicler.eu.  

Deni Cler Vintage – polska marka rusza z platformą resale’ową - logo marki Deni Cler na białej planszy.
Deni Cler Vintage – polska marka rusza z platformą resale’ową

Deni Cler Vintage jest miejscem współdziałania marki i konsumentów. Obecnie na platformie dostępne są archiwalne projekty Deni Cler. Następnie uruchomiona zostanie zakładka „resale”. Za jej pośrednictwem będzie możliwa sprzedaż ubrań z metką marki, od klientki do klientki.

Przyszłością mody jest model cyrkularny

Przede wszystkim projekt wspiera budowanie rynku mody cyrkularnej. Świadomość bycia czynnym uczestnikiem zamkniętego obiegu mody skłania konsumentów do odpowiedzialnego wyboru kupowanych produktów. Ponadto motywuje do dbania o te, które  już mamy. Utrzymywanie swoich ubrań w dobrej kondycji zwiększa szansę na włączenie ich w drugi obieg. To z kolei wiąże się z korzyściami finansowymi. Sprzedając ubrania, których nie potrzebujemy, zyskujemy środki, które możemy przeznaczyć na odświeżenie garderoby.

Resale jest również odpowiedzią na potrzeby współczesnych konsumentów, których świadomość na temat konieczności dbania o środowisko rośnie.

– Ważne jest, żebyśmy  zwracali uwagę na to, co kupujemy. Warto jest przyjrzeć się, z jakiej tkaniny wykonane są ubrania, gdzie zostały uszyte, sprawdzić wykończenie. Kupując wysokiej jakości produkty dajemy wyraźny sygnał przedsiębiorcom i wspieramy dobre praktyki na rynku – mówi Iwona Kossmann, prezes Deni Cler.

Wysoka jakość i klasyczny design od lat pozostaje znakiem rozpoznawczym Deni Cler. Marka tworzona jest przez włoskich projektantów. Przy realizacji swoich kolekcji wybiera przede wszystkim biodegradowalne, certyfikowane tkaniny. Ponadto projekty marki szyte są głównie w Polsce. Firma nie podąża za jednosezonowymi trendami, tworzy własne, niepowtarzalne kolekcje. Wie, że jej klientki to świadome kobiety.

Źródło: Deni Cler