Colonnade rozbudowuje dotychczasową ofertę i wprowadza nowe ubezpieczenia dla podróżujących – TRAVEL PROTECT. Polisy zapewniają turystom rozszerzoną ochronę, w tym także w zakresie szkód poniesionych w wyniku ataków terrorystycznych.

Colonnade przygotował nową propozycję ubezpieczenia dla osób decydujących się na wyjazd krajowy lub zagraniczny. Lista kierunków podróży objętych ochroną to ponad 240 lokalizacji, w tym wiele egzotycznych miejsc, takich jak Kuba, Meksyk i Tajlandia. Ubezpieczenia nie mają limitów wiekowych, dlatego może z nich skorzystać każdy, kto chce czuć się bezpiecznie i pewnie podczas wyjazdu. Ze względu na szeroki zakres ochrony, ubezpieczenie TRAVEL PROTECT to rozwiązanie zarówno dla osób, które właśnie organizują zimowy urlop lub już planują wakacje np. w Azji.

Całodobowa pomoc

TRAVEL PROTECT zapewnia wysokie sumy gwarancyjne na koszty leczenia i transportu medycznego do Polski. Biorąc pod uwagę kryzys bezpieczeństwa w wielu krajach, zakres ochrony rozszerzono o przypadki aktów terroru. Polisa zabezpiecza także w sytuacji, gdy pomimo przyjęcia wymaganych szczepionek w danym regionie, podróżujący zaraził się chorobą tropikalną i wymaga pomocy medycznej. W razie nagłych wypadków klienci Colonnade mogą w każdej chwili zwrócić się do ubezpieczyciela, korzystając z całodobowej infolinii.

Polisa dla aktywnych

Ubezpieczenia  to także oferta dla osób aktywnych – pokrywa koszty leczenia, wynikające ze zdarzeń powstałych w trakcie amatorskiego uprawiania sportu. Z ubezpieczenia można skorzystać zarówno podczas wyjazdu, jak i w ramach udziału w miejskich aktywnościach. Należą do nich m.in. maratony biegowe, biegi na orientacje w terenie, jazda konna, jazda quadem, żeglarstwo morskie i śródlądowe.

Koszty rezygnacji z wyjazdu

TRAVEL PROTECT zapewnia ochronę nie tylko podczas trwania podróży, ale także zabezpiecza przed ewentualnymi kosztami rezygnacji z udziału w zorganizowanej wycieczce. Umowa może być zawarta w ciągu nawet 5 dni od momentu rezerwacji dokonanej w biurze podróży i wpłaty zaliczki. W przypadku, gdy osoba ubezpieczona,
z przyczyn od siebie niezależnych, nie może uczestniczyć w zaplanowanym wyjeździe np. z powodu pobytu w szpitalu, czy innych przypadków losowych, wystarczy zgłosić problem przez infolinię Colonnade, podając numer aktualnej polisy.