Gucci jest mistrzem w kreacji, tak ubrań, jak i pokazów. Nie można pominąć także artystycznych kampanii, na które pokładane są olbrzymie pieniądze. W ostatniej kampanii, w której prezentowano kolekcję na jesień/zimę 2018 zaprezentowano sztukę kolekcjonowania – „Gucci Collectors” pokazuje, że być, znaczy mieć.

Włoski dom przy współpracy z dyrektorem kreatywnym Alessandro Michelem zaprezentowali nową kolekcję w otoczeniu kolekcji peruk, puzzli, samochodzików, porcelany i szklanych bibelotów. Troszkę tego dużo, ale nawiązując do sympatii marki do przepychu, chyba nic już nas nie zaskoczy. Brytyjski fotograf Glen Luchford uwiecznia też niezwykłe dzieła sztuki, drogocenne vintage przedmioty oraz smakołyki – wszystko to w towarzystwie włoskiej mody. Gucci zaś komentuje, że oddaje tym samym hołd pasjonatom i kolekcjonerom sztuki – kampania przypomina, jak ważna jest jednostka i to ona sprawia, że świat jest codziennie piękniejszy.

 

Magda Strzykalska, BiznesTuba. Zdjęcia: Gucci