Wyjątkowe kolekcje, najwyższa jakość i Robert Lewandowski jako ambasador marki. Vistula, lider na polskim rynku mody męskiej, dynamicznie rozszerza sieć salonów własnych oraz franczyzowych.

W dniu 30 kwietnia otworzył się salon franczyzowy Vistuli w centrum handlowym Felicity w Lublinie. W nowym sklepie o powierzchni 102,3 metrów wyeksponowano najnowszą limitowaną kolekcję Selection- wybraną przez Roberta Lewandowskiego, klasyczną linię Lantier oraz nowoczesną, casualową ofertę z metką Vistula Red.

„Obecnie spółka Vistula Group  posiada 103 salony z logo Vistula w Polsce, w tym 17 otwartych w systemie franczyzowym. Do końca roku 2016 sieć salonów z ofertą odzieży męskiej powiększy się o 10 nowych lokalizacji, w tym 7 otworzy się w systemie partnerskim.” – mówi Marcin Rydz, Dyrektor ds. Rozwoju i Inwestycji.

„Poszukujemy nowych partnerów, którzy chcieliby dołączyć  do stabilnej sieci marki Vistula. Najchętniej w miastach poniżej 100  tys. mieszkańców, gdzie dotąd nie było sklepów pod naszymi szyldami. Franczyzobiorcy zainteresowani otwarciem salonu Vistula powinni poszukiwać lokali o metrażu pomiędzy 100 a 130 metrów kwadratowych.” – mówi  Katarzyna Piszczek, Dyrektor Działu ds. Franczyzy.

Nowe salony pod szyldem Vistula otworzą się między innymi w Stalowej Woli (centrum handlowe Vivo!), Łodzi (Port Łódź ) i Poznaniu (Posnania).

Vistula