Firma LPP, właściciel marki Reserved, kontynuuje rozwój sieci sklepów swojej flagowej marki w Niemczech. W Monachium właśnie otwarto pierwszy salon Reserved. Zlokalizowany przy prestiżowej ulicy handlowej Kaufingerstraße, ma powierzchnię 3,5 tys. metrów kwadratowych i jest jednym z największych w całej sieci sprzedaży LPP. Do połowy 2017 roku firma planuje mieć u naszych zachodnich sąsiadów w sumie 20 salonów Reserved, a jeszcze w tym roku rozpocznie w Niemczech sprzedaż on-line kolekcji pozostałych marek: House, Cropp, Mohito i Sinsay.

 

Monachium to szczególne miasto na handlowej mapie Niemiec. Wyróżnia je duża siła nabywcza tamtejszych klientów. Kaufingerstraße – ulica, przy której powstał pierwszy salon Reserved w tym mieście – to popularny bulwar w centrum miasta, odwiedzany co roku przez miliony turystów. Naszym nadrzędnym celem jest budowanie rozpoznawalności marki Reserved, dlatego zależało nam na wyborze tak prestiżowej lokalizacji – mówi Sławomir Łoboda, wiceprezes LPP odpowiedzialny za rozwój i inwestycje.

Salon przy Kaufingerstraße to jeden z największych sklepów Reserved nie tylko w Niemczech, ale także w całej sieci sprzedaży LPP, liczącej obecnie niemal 1,7 tys. sklepów. W Monachium na powierzchni 3,5 tys. metrów kwadratowych oferowane będą wszystkie modele z kolekcji dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci, które projektanci Reserved przygotowali na sezon jesień-zima 2016. Salon, w którym zatrudnienie znajdzie ponad 60 osób, zaprojektowano wedle najnowszego konceptu, pozwalającego klientowi poznać kolekcję jeszcze przed wejściem do sklepu. Przejrzyste witryny i lekkie nowoczesne konstrukcje, a także ciepłe, nowoczesne oświetlenie i płynne przejścia między poszczególnymi strefami salonu, zachęcają do wejścia do sklepu i ułatwiają klientowi wybór towarów.

Marka Reserved zadebiutowała w Niemczech w 2014 roku. Dotychczas otwarto 15 salonów, m.in. w Stuttgarcie,  Lipsku, Aachen i Mannheim. W nadchodzących miesiącach marka zadebiutuje także w Hamburgu i Kolonii, natomiast w przyszłym roku LPP otworzy swój pierwszy salon flagowy w Berlinie. Rok później zaplanowano otwarcie salonu we Frankfurcie. Do połowy 2017 roku firma planuje mieć u naszych zachodnich sąsiadów w sumie 20 salonów Reserved, a jeszcze w tym roku rozpocznie w Niemczech sprzedaż on-line kolekcji marek: House, Cropp, Mohito i Sinsay.

Rozwój sieci salonów sprzedaży i budowa rozpoznawalności marki Reserved stanowią obecnie priorytet wśród strategicznych planów LPP. Równocześnie firma przyspiesza rozwój e-commerce na rynkach zagranicznych. Jeszcze w tym roku kolekcje marek House, Cropp, Mohito i Sinsay dostępne będą on-line w Niemczech, Czechach, Słowacji, na Węgrzech i w Rumunii.

 

źródło: LPP