Home Biznes Moda Agnieszka Więdłocha i Adam Sztaba w najnowszej kampanii OCHNIK

Agnieszka Więdłocha i Adam Sztaba w najnowszej kampanii OCHNIK

Na tropie światowych trendów

W tym sezonie OCHNIK ubiera od stóp do głów! Inauguracja pierwszej w historii marki kolekcji, w której wysokogatunkowe tkaniny i dzianiny królują na równi ze szlachetną skórą, stała się doskonałą okazją do zrealizowania wyjątkowej kampanii z udziałem gwiazd. Przez cztery kolejne tygodnie Agnieszka Więdłocha i Adam Sztaba z właściwym sobie wdziękiem prezentować będą stylizacje inspirowane największymi stolicami światowej mody: Nowym Jorkiem, Londynem, Mediolanem i Paryżem. OCH!Tygodnie rozpoczyna stylowa wyprawa do Nowego Jorku.

Poczuj klimat Nowego Jorku!                                                      

Na ulicach Nowego Jorku królują minimalizm i prostota. Wśród  dominujących kolorów odnaleźć można przede wszystkim czerń, biel i szarość. Zabawa modą widoczna jest w zaskakującym łączeniu form, fasonów i faktur. Nowojorczycy cenią naturalność, nowoczesność oraz swobodę bycia, a wygodę potrafią umiejętnie połączyć z elegancją. Panie chętnie noszą luźne dzianinowe tuniki i T-shirty, a niezobowiązujący look uzupełniają skórzaną ramoneską lub prostym żakietem. Kochają otulające dzianinowe szale i obszerne torebki, w których zmieszczą wszystkie niezbędne rzeczy, łącznie z drugą parą butów na wieczór. Panowie zaś ubierają się tak, żeby w każdej sytuacji czuć się swobodnie i komfortowo. Pewność siebie, idealnie podkreślona strojem, to ich niezaprzeczalny atut.

Najnowsza kolekcja OCHNIK to niemal nieograniczone możliwości stylizacji. Z produktów, które wybrali Agnieszka i Adam, bez problemu stworzycie wyjątkowy look w nowojorskim klimacie.

 

źródło: OCHNIK