Partner czyli profesjonalizm poparty 20-letnim doświadczeniem. Ponadto dynamiczny rozwój, ciągłe poszerzanie oferty usług oraz troska o środowisko naturalne we współpracy z samorządem to znaki rozpoznawcze Partnera – rodzinnej firmy działającej od 2000 r. na mazowieckim rynku gospodarowania odpadami.

Obecnie firma PARTNER zatrudnia 250 pracowników i odbiera odpady komunalne od mieszkańców 6 mazowieckich gmin. Oraz 2 dużych warszawskich dzielnic – Białołęki i Targówka. Spółka w ostatnim czasie wystartowała też w przetargu na zagospodarowanie odpadów z tych dzielnic. A także Ursynowa i Wilanowa, czyli z terenu zamieszkanego łącznie przez blisko pół miliona warszawiaków.

Czy samorządy, którym zależy na zrównoważonym rozwoju powinny aktywnie współpracować z przedsiębiorcami? Oczywiście, że tak – odpowiadają przedstawiciele firmy PARTNER. Samorządy mogą z powodzeniem stać się kluczowym partnerem biznesowym dla wielu – nie tylko lokalnych – firm. Poprawiając przy tym jakość życia mieszkańców oraz podnosząc atrakcyjność regionu.

W ofercie firmy znajdują się także usługi skierowane bezpośrednio do biznesu i mieszkańców. Takie jak wywóz gruzu budowlanego, odpadów z nieruchomości niezamieszkałych, czy przycinanie drzew i krzewów z wykorzystaniem podnośnika koszowego.

PARTNER jest liczącym się graczem w branży odpadowej. Należy do Związku Przedsiębiorców Gospodarki Odpadami, a prezes zarządu firmy Edyta Apelska zasiada we władzach tej ogólnopolskiej organizacji zrzeszającej pracodawców szeroko pojętej gospodarki odpadami i higieny komunalnej.

Partner – wspólne cele

– Dlaczego chętnie współpracujemy z samorządami? Ponieważ zdajemy sobie sprawę, że od tej współpracy zależy to, jak będzie wyglądało nasze otoczenie. Naszym priorytetem są działania zakrojone na szeroką skalę – mówi Edyta Apelska. Firma PARTNER realizuje swoje cele współpracując z samorządami na wielu płaszczyznach. Łącznie obsługuje 450 000 mieszkańców, odbierając od nich rocznie około 120 000 ton odpadów. Ponadto – we współpracy z lokalnymi władzami – z powodzeniem podejmuje się zadań takich jak letnie i zimowe utrzymanie ulic. Dodatkowo konserwacja zieleni, czy likwidacja dzikich wysypisk.

– Rygorystycznie przestrzegamy przepisów prawnych i dbamy o środowisko naturalne. Podporządkowujemy temu wszystkie podejmowane przez nas decyzje, dotyczące zarówno doboru wykwalifikowanego personelu jak i rozbudowy oraz modernizacji parku maszynowego. Nowoczesny sprzęt pozwala nam znacząco skrócić czas wykonywania poszczególnych usług, a także proponować naszym partnerom konkurencyjne ceny – dodaje Edyta Apelska.

Wsparcie lokalnej społeczności

PARTNER wierzy w społeczną odpowiedzialność biznesu. – Chcemy jak najefektywniej działać dla lokalnej społeczności. Gdy decydujemy się na współpracę z daną gminą czy dzielnicą, staramy się aktywnie wspierać jej mieszkańców – deklaruje Edyta Apelska. Zarówno właściciele jak i pracownicy PARTNERA chętnie uczestniczą w  ważnych dla miejscowej społeczności wydarzeniach sportowych oraz charytatywnych. Jednym z takich działań było wsparcie białołęckiego Domu Dziecka oraz jego wychowanków. Zależy nam, aby nasze wsparcie nie miało wyłącznie wsparcia finansowego. Chcemy realnie uczestniczyć w życiu ludzi, poznawać ich potrzeby. Podczas tegorocznego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy z wielką satysfakcją braliśmy czynny udział w pracach sztabu warszawskiej dzielnicy Targówek. – zaznacza prezes firmy Dariusz Apelski.

Ciągły rozwój kluczem do sukcesu

Założona dwie dekady temu firma państwa Apelskich jest w tej chwili rozpoznawalna na całym Mazowszu. Początkowo przedsiębiorstwo zatrudniało sześciu pracowników i próbowało swoich sił w świadczeniu usług odbioru odpadów komunalnych. W ciągu dwudziestu lat działalności firma stworzyła kilkaset miejsc pracy, dając w tej chwili zatrudnienie dwustu pięćdziesięciu osobom. Poza rozwinięciem na szeroką skalę oferty odbioru odpadów PARTNER proponuje również bogatą gamę usług. Korzystają z nich zarówno samorządy, jak i osoby prywatne. – Nieustannie śledzimy rynek i wychodzimy naprzeciw potrzebom klientów. Kierując się specyfiką regionu, w którym działamy – w tym dużą powierzchnią terenów rolnych i leśnych – uzyskaliśmy  weterynaryjny numer identyfikacyjny. Ponadto status zakładu pośredniego kategorii 1 i wprowadziliśmy specjalistyczną usługę odbioru padłych zwierząt – dodaje Dariusz Apelski.

Doświadczenie zdobywane latami, ciągły rozwój, doskonała znajomość rynku i pozytywne relacje z otoczeniem.. To bez wątpienia klucz do sukcesu rodzinnej firmy z warszawskiej Białołęki.

*Artykuł powstał przy współpracy z firmą PARTNER