Wystartował TapOn – pierwszy w Polsce system do tworzenia programów lojalnościowych i promocji, który pozwala automatycznie oszacować koszt i wpływ promocji na sprzedaż oraz prowadzić badania opinii klientów. TapOn jest skierowany do małych i średnich firm handlowo-usługowych oraz dużych sieci franczyzowych.

System TapOn to pierwsze w Polsce tak kompleksowe rozwiązanie, które oferuje firmom możliwość prowadzenia programów lojalnościowych i promocji w ramach jednej platformy elektronicznej. Dzięki temu przedsiębiorcy z różnych branż mogą oferować klientom wspólną kartę lojalnościową. W efekcie koszty prowadzenia działań są zdecydowanie niższe, a także znacząco rośnie wygoda klientów. Jedna karta umożliwia i zachęca m.in. do zbierania punktów lub wirtualnych stempli w wielu programach lojalnościowych. Ułatwia to aplikacja w telefonie komórkowym, która stanowi odpowiednik karty z pełną funkcjonalnością konta użytkownika.

System TapOn to zestaw aplikacji, które zapewniają komunikację pomiędzy biznesem a użytkownikiem. Rozwiązanie pozwala premiować klientów za wartość zakupów lub nabywanie konkretnych produktów, ale również za polecanie usług i oferty czy wizytę w punkcie partnerskim. Umożliwia też przyznawanie punktów i rabatów czy nagradzanie dodatkowymi produktami i usługami. Nowe promocje, nagrody lub produkty – wyświetlane jednocześnie na tabletach w punktach sprzedaży i komórkach klientów – można wprowadzić do systemu w kilka minut. Tablet informuje o promocyjnej ofercie, ale przede wszystkim służy do naliczania bonusów w programie. Natomiast aplikacja w komórce podpowiada klientom nowe promocje i nagrody oraz informuje o liczbie zdobytych punktów. Pozwala też, poprzez social media, dzielić się wiedzą o usługach, produktach i promocjach oraz meldować się w punktach sprzedaży.

System TapOn wyróżnia możliwość prowadzenia badań opinii klientów, które zostały opracowane przez ekspertów z Uniwersytetu Warszawskiego. Poprzez aplikację internetową i mobilną firmy mogą badać nastawienie klienta do promocji czy preferencje zakupowe. Generuje to nowe możliwości rozwoju biznesu, jak i udoskonalania usług i produktów. Wraz z systemem przedsiębiorca zyskuje dedykowanego eksperta marketingowego TapOn, który na bieżąco wspiera partnerów w budowaniu i wdrażaniu działań promocyjnych.

– TapOn pozwala z łatwością tworzyć programy lojalnościowe, które dotąd były zarezerwowane dla firm z rozwiniętymi działami marketingu i dużymi budżetami. – mówi Michał Filipek, twórca systemu TapOn. – Dodatkowo, przedsiębiorca dokładnie wie ile i jak inwestować w promocję. System pomaga oszacować budżet działań i efekty sprzedaży. Natomiast klienci mogą brać udział w wielu programach lojalnościowych bez obciążania portfela dodatkowymi kartami – podkreśla Michał Filipek.

Konsumenci korzystają z systemu TapOn za darmo. Kartę lojalnościową można pobrać w każdym punkcie partnerskim. Aplikacja na telefony komórkowe jest obecnie dostępna w systemie Android. W przygotowaniu wersja dla użytkowników iPhone’ów i Windows Phone’ów. Rozwiązanie dla biznesu jest płatne i dostępne w abonamencie, który wynosi 269 zł netto miesięcznie.

KORZYŚCI W PIGUŁCE
DLA BIZNESU:

  • tablet Samsung GALAXY Tab 4 z 10-calowym wyświetlaczem i systemem mocowania
  • aplikacja na tablet – do korzystania z programu lojalnościowego w punkcie sprzedaży
  • aplikacja internetowa do zarządzania kontem biznesowym:

– tworzenie i zarządzanie programem lojalnościowym

– tworzenie i wysyłanie promocji

– możliwość badania opinii klienta

– pełne analizy profili i zachowań klientów generowane na bieżąco

  • aplikacja mobilna do wykonywania i obróbki zdjęć produktowych
  • zestaw tradycyjnych kart lojalnościowych dla klientów
  • indywidualne konto 10 GB w chmurze danych do przechowywania zdjęć produktowych
  • zabezpieczenia przed nadużyciami użytkowników
  • doradztwo marketingowe – dedykowany ekspert, który pomaga budować i wdrażać działania promocyjne i reklamowe.
  • system zgodny z wymogami GIODO.

DLA KLIENTA:

  • konto TapOn z dostępem do historii zakupów i wyszukiwarki punktów partnerskich
  • dostęp do konta poprzez aplikację mobilną (odpowiednik karty lojalnościowej)
  • dostęp do konta poprzez aplikację webową
  • możliwość powiązania konta TapOn z portalami społecznościowymi (Facebook i Foursquare) karta lojalnościowa dla osób, które preferują tradycyjne rozwiązania
źródło: TapOn